پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:16:14 - چهارشنبه 30 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توزیع کتاب فتنه گران در روز تبیین اندیشه های امام در دانشگاه باهنر کرمان
دیروز در همایش تببین اندیشه های امام خمینی (ره) در کرمان ؛ کتابی با یادداشت خاتمی در بین شرکت کنندگان توزیع شد.

به گزارش  “دانشجو آزاد” همایش تببین اندیشه های امام (ره) صبح سه شنبه در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان آغاز به کار کرد ؛ در ابتدای این همایش بسته ی فرهنگی ای به حضار داده می شدکه به گفته ی محمد صادق بصیری دبیر برگزاری همایش از سوی موسسه ی نثر آثار امام خمینی (ره) آماده سازه ی شده بود.

در این بسته کتابی با عنوان ” دولت مطلوب از دیدگاه امام (ره) ” ؛ وجود داشت ؛ که مقدمه ی آن توسط یکی از عوامل فقته ی ۸۸  سید محمد خاتمی نوشته شده است.

و یکی از بخش های آن نیز به قلم عباس عبدی است که تنها بردن نام وی بیان کننده افکار و خواسته های اوست.

برخی باید بدانند ؛ سال ۸۸ هرگز از اذهان ملت ایران پاک نمی شود، این نقطه تاریک در کارنامه فتنه گران در تاریخ ایران ثبت شده و تلاش برای تطهیر اذهان و افکار عمومی بی فایده خواهد بود. حال سوال این است که آیا افرادی با این پیشینه، صلاحیت تحلیل شخصیتی همچون اما را دارند؟ آیا کسانی که آتش فتنه را دامن زدند و در مقابل توهین به امام ملت سکوت کردند می توانند نویسنده های کتابی پیرامون دیگاههای امام باشند؟

افرادی که در دولت اصلاحات در سایه تفکری سکولار و روشنفکرمابانه اصل ولایت فقیه را مورد بحث و تردید قرار دادند چگونه به خود اجازه می دهند در خصوص معمار انقلاب دست به نگارش ببرند؟

حال مطالبی جمع شد، کتابی با نویسندگان معاند نظام نگاشته شد چرا دفتر تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) باید ناشر این کتاب باشد؟ و باید اکنون بعد از فتنه ی ۸۸ در جماعه دانشگاهی توزیع شود ؟

آیا به راستی هیچ نویسنده اصلحی و کتاب بهتری که اندیشه های امام را تبیین کند بعد از رحلت امام تا کنون نگاشته نشده بود که گفته های معاندان نظام را در قالب این کتاب بین دانشجویان پخش می کنند؟

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi