پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:05:07 - سه شنبه 29 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توزیع کارت آزمون استخدامی از ساعت ۱۵ امروز
مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: توزیع کارت آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۹۴ از ساعت ۱۵ امروز،سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش “دانشجو آزاد”  به نقل از ایسنا؛ حسین توکلی در ارتباط با آزمون استخدامی  گفت: آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور با تعداد ۱۹۳ هزار و ۴۵۹ داوطلب، صبح روز جمعه اول خردادماه ۹۴ در ۵۸ شهرستان مختلف کشور برگزار خواهد شد. از تعداد ۱۹۳ هزار و ۴۵۹ داوطلب ثبت‌نام‌کننده ۷۵ هزار و ۲۴ نفر زن و ۱۱۸ هزار و ۴۳۵ نفر مرد هستند.

همچنین از تعداد ۱۹۳ هزار و ۴۵۹ داوطلب ثبت‌نام‌کننده ۱۶ هزار و ۶۰۵ داوطلب برای شرکت در آزمون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و ۱۷۶ هزار و ۸۵۴ داوطلب برای شرکت در آزمون سایر دستگاه‌های اجرایی (۱۳ دستگاه) ثبت‌نام نمودند.

وی در مورد نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون توضیح داد: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما از ساعت ۱۵ امروز، برای مشاهده و پرینت روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار داده می‌شود و کلیه داوطلبان ضرورت دارد حداکثر تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای یا ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi