پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

1:49:19 - پنجشنبه 23 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تنها از مس نامش را یدک می کشیم
نایب رئیس هیت هندبال بانوان گفت : تنها از مس نام آن را یدک میکشیم و هیچگونه حمایت مالی از جانب آنها از ما صورت نگرفته است .

به گزارش”دانشجو آزاد“به نقل از ورزش خبر :سوده رضایی نایب ریس بانوان هیت هندبال کرمان در گفت و گو اختصاصی  با خبرنگار ورزش خبر گفت :  هیت هندبال کرمان تمام هزینه های مالی تیم را تامین کرده است و تا اینجای لیگ هیچگونه کمکی از سوی مسئولان مس به این باشگاه صورت نگرفته است .

 

 رضایی نایب ریس بانوان هیت هندبال کرمان  گفت: متاسفانه تا به اینجای لیگ در ۳ بازی شکست خورده ایم و که تنها بازی که اختلاف گل فراوان واگذار کرده ایم برابر تیم ثامن بوده که به نوعی تیم ملی هندبال بانوان محسوب میشود و همچنین از وجود چند بازیکن خارجی سود می برد . در بازیهای دیگر نیز در حالی بازی را واگذار کرده ایم که اختلاف چندانی با تیم حریف نداشته ایم  , البته قصد توجیه کردن نتایج ضعیف را ندارم اما این تیم با مشکلات عدیده ای روبرو بوده و همچنان است .

 

نایب رئیس هیئت هندبال بانوان در ادامه گفت :  تیم هندبال کرمان از مشکل مالی شدید رنج می برد و تاکنون تنها حامی ما به لحاظ مالی هیت هندبال کرمان بوده است  متاسفانه در فدراسیون نیر هر دو ماه یک نایب رئیس عوض می شود و به همین دلیل از بایت رفع مشکلات خود نیز نمیتوانیم به فدراسیون تکیه کنیم .

 

رضایی در پایان افزود : امیدوارم هر چه سریعتر مشکلات این تیم حل شود تا بتوانیم در بازیهای آینده نمایش بهتری از خود نشان دهیم زیرا بانوان کرمانی مستعد هستندو میتوانند نتایج ضعیف گذشته را جبران کنند.

 

بر چسب ها: , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi