پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:00:23 - چهارشنبه 1 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تقدیر دانشگاه تهران از بانوان و همسران خیرین دانشگاهی
اولین گردهمایی بانوان خیر و همسران خیرین دانشگاه تهران بعدازظهر امروز در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ سید جواد ساداتی‌نژاد رئیس سازمان توسعه و سرمایه‌گذاری دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری اولین گردهمایی بانوان خیر و همسران خیرین اظهار داشت: این گردهمایی ساعت ۱۵ امروز در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش پررنگ بانوان در امور خیر به خصوص در بخش دانشگاهی افزود: در سال‌های اخیر به بحث ورود خیرین در حوزه آموزش عالی پرداخته شده است، ولی نقش پررنگ بانوان در این مقوله مغفول مانده است که برگزاری چنین همایش‌هایی سبب تشویق بانوان دیگر برای حضور در امر خیریه آموزش عالی می‌شود.

ساداتی‌نژاد خاطرنشان کرد: در این گردهمایی ۳۰ زن خیر و ۱۵ همسر خیر تکریم می‌شوند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران با اشاره به تکریم ۶۰ نفر از همیاران دانشگاه تهران نیز گفت: دانشگاه تهران دارای یک صندوق نیکوکاری است که از طریق شرکت در بورس به عوایدی می‌رسد و عواید حاصل از آن به دانشجویان بی بضاعت و توسعه زیرساخت‌های دانشگاه تعلق می‌گیرد و ۶۰ نفر از بانوان دانشگاه تهران اعم از اساتید و کارمندان درصدی از حقوق ماهانه خود را به این صندوق بخشیده‌اند و به عنوان همیار دانشگاه هستند.

ساداتی‌نژاد تصریح کرد: همچنین ۲۰ مددکار اجتماعی که با دانشگاه تهران همکاری کرده و حمایت‌های مادی و معنوی می‌کنند هم در این گردهمایی تقدیر می‌شوند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi