پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:16:13 - شنبه 28 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تشیع و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان
پیکر مطهر این دو شهید گرانقدر در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان خبر داد و گفت: پیکر دو شهید گرانقدر از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه وارد دانشگاه می شوند و پس از سخنرانی حجت الاسلام علیمرادی ریاست دانشگاه و مداحی و اقامه نماز بر پیکر شهیدان در مقابل مسجد دانشگاه آزاد اسلامی دفن خواهند شد.

به گزارش “دانشجوآزاد“حجت الاسلام بخشی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان نیز اظهار داشت: دو شهید گمنامی که افتخار حضور پیکر آنان را در شهر رفسنجان و دانشگاه آزاد داریم در سن ها ۱۸ و ۲۳ ساله ، در عملیات ها کربلای ۶ و رمضان و در محل های سومار و شرق بصره در سالهای ۶۵ و ۶۱ به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

وی از تدارک ویژه برنامه حضور پیکر مطهر این دو شهید گرانقدر در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان خبر داد و گفت: پیکر دو شهید گرانقدر از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه وارد دانشگاه می شوند و پس از سخنرانی حجت الاسلام علیمرادی ریاست دانشگاه و مداحی و اقامه نماز بر پیکر شهیدان در مقابل مسجد دانشگاه آزاد اسلامی دفن خواهند شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد یادآور شد: به جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهدا از عموم مردم شهید پرور رفسنجان، مسوولان ادارات، دانشگاهیان و دانش آموزان جهت شرکت در این مراسم معنوی دعوت به عمل می آید.

لازم به ذکر است پیکر مطهر این دو شهید گمنام یکشنبه شب (۲۹ بهمن ماه) میهمان هیات کربلای رفسنجان خواهند بود.

مراسم تشییع از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه از محل معراج الشهداء حسینیه ثارالله با قرائت زیارت عاشورا آغاز می گردد.

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi