پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:10:11 - دوشنبه 18 آذر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تشکل ها در تبیین سیاست ها و آرمان های نظام تاثیر گذارند/برگزاری برنامه های فاخر و تاثیر گزار در دانشگاه
مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان فعال سیاسی باید در همه روزها و با توجه به ذائقه‌های مختلف در دانشگاه به برگزاری برنامه‌های فاخر و تأثیرگذار بپردازند.

به گزارش “دانشجو آزاد” محمد قربانی‌گلشن‌ آبادی مدیر کل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز در نشست با اعضای تشکل‌های دانشجویی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان عنوان کرد: پس از تأیید هیئت نظارت بر تشکل‌های سیاسی و جمع‌بندی برنامه‌ها، تشکل‌های سیاسی با حمایت کامل مسئولان می‌توانند فعالیت‌های خود را اجرایی کنند.

قربانی بابیان اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۴۲۰ واحد و مرکزتشکل‌های سیاسی فعال وجود دارد افزود: این تشکل ها نقشی تأثیرگذار در تبیین سیاست‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: برگزاری کارگاه‌های مهارت‌افزایی و معرفتی ویژه دانشجویان فلسفه وجودی تشکل‌های سیاسی است که مجموعه جوانان و دانشجویان دغدغه‌مند و انقلابی در راستای شکل‌گیری فعالیت‌های فاخر باید گرد هم آمده تا بتوانند به نحو شایسته به اهداف ترسیم‌شده در اساسنامه تشکل‌ها برسند.

وی توجه اعضای تشکل‌های سیاسی به مطالعه کتب مختلف به خصوص نهج‌البلاغه را ضروری دانست و گفت: نامه‌ها و دستورات حضرت علی(ع) راهنمای مناسبی برای شکل‌گیری و تربیت سیاسی همه اعضای جامعه خواهد بود.

قربانی خاطر نشان کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی برای فعالیت‌های دانشجویی هیچ‌گونه مشکل مالی نداریم و انتظار ما از دانشجویان حضور جهادی و خلاقانه در عرصه‌های مختلف است.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دانشجویان فعال سیاسی باید در همه روزها و با توجه به ذائقه‌های مختلف در دانشگاه به برگزاری برنامه‌های فاخر و تأثیرگذار بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه باشگاه احزاب نیست گفت: خط دانشگاه در مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه قرار دارد و تشکل‌ها باید با برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و برنامه‌های تحلیلی، سطح تفکر دانشجویان را بالا ببرند.

باقری در پایان اضهار کرد: تشکل‌های سیاسی و دانشجویی باید با استفاده از امکانات و ابزارهای رسانه‌ای به ارتقای جایگاه نسل جوان و انتقال مفاهیم و تبیین اندیشه‌ها و دیدگاه‌های اصیل اسلامی و انقلابی بپردازند.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi