پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:37:28 - چهارشنبه 31 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ترس از سکوها باعث تمدید قرارداد بازیکن ۳۶ ساله مس کرمان می شود
فرزاد حسین خانی در تمرینات روز گذشته مس کرمان حضور یافت تا نشان دهد فصل آینده نیز همراه مس در لیگ حضور خواهد داشت .

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از “ورزش خبر ” ؛ بر اساس تصمیم فدراسیون قرار است لیگ دسته یک امسال بصورت یگ گروه و با حضور ۲۰ تیم برگزار شود و مطمئنا این تصمیم که لیگ را بصورت یک مسابقه ماراتن خواهد کرد  و تیمهایی توان رقابت تا روز های آخر را خواهند داشت که از توان بالای ذهنی و جسمانی برخوردار باشند .


مطمئنا بودن بازیکنان جوان  کمک قابل توجهی به روند رو به جلوی تیم ها در طول یک فصل طاقت فرسا خواهند کرد و بازیکنان با تجربه نیز تونایی ذهنی را برای حضور قدرتمند فراهم خواهند کرد یعنی به عبارتی ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان میتوانند یک پوئن بسیار خوب برای تیمی باشد که قصد انجام ۳۸ بازی را در طول یک فصل دارد .


مس کرمان نیز از این قائده مستثنی نخواهد بود , قرارداد با بازیکن پیشین تیم‌های فوتبال سایپا و پیکان یعنی میلاد کرمانی یا تمدید قراداد بازیکن خوش فکری همچون احمد زنده روح نیز در راستای همین طرز فکر است .


اما مطمئنا بگوویچ با سابقه حضور در کرمان میداند که علاوه بر اینکه تیمش نیاز به بازی خوب و تاکتیکی در طل فصل دارد نیاز دارد به حمایت تماشاگران و و عدم  ایجاد تنش از جانب آنها میتواند بیش از نیمی از مشکلات مس را حل کند اتفاقی که در ابتدای فصل قبل با عدم امضای قرارداد از سوی فرزاد حسین خانی   پیش نیامد و سکوها بصورت کاملا خود جوش علیه مدیران و مربیان و بازیکنان موضع گرفتند و چند نتیجه بد هم بصورت خود جوش مزید بر علت شد تا فرزاد حسین خانی پای میز مذاکره بنشیند و قرارداد خود را امض کند و به تیم ملحق شود .


حسین خانی که در مهمترین زمان ممکن در فصل قبل خود اسیر حاشیه ها و انجام مصاحبه های رنگارنگ با خبرگزاری های مختلف شد و نتوانست در برهه زمانی که مس نیاز به آرامش داشت تیم را کنترل کند و خود یکی از بازیکنانی شد که در آن بازی معروف با استقلال اهواز با کشیدنها متعدد !!!!! زیر توپ و پاسهای بی هدف به نوعی تیم را فلج کرد حال امسال  جزو اولین بازیکنانی است که با مس تمدید میکند .


 حسین خانی ۳۶ ساله شاید میانه زمین مس را کند کند شاید تیم را به عقب ببرد به دلیل ضعف جسمانی و شاید یک بازیکن را از سهمیه جوان مس از بین برده باشد منتها مزیتی که دارد اینست که سکوها ی ورزشگاه تا مدتها دچار تنش خود جوش نمیشوند و همین موضوع باعث خواهد شد تا بگوویچ بتواند با فراق بال بهتری به روند تیمی خود نظارت کند و همین موضوع برای بگوویچ موضوع حائز اهمیتی است که این بازیکن را در تیم خود حفظ کرده است

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi