پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:18:42 - یکشنبه 28 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تدوین سند توسعه فناوری‌های راهبردی آب در معاونت علمی و فناوری
دبیر کارگروه آب ستاد توسعه فناوری آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی گفت: بررسی نهایی پیش نویس سند توسعه فناوری‌های راهبردی آب در معاونت علمی در دست اقدام است.

به گزارش ‘دانشجو آزاد “به نقل از  فارس،علی اصغر اعلم الهدی دبیر کارگروه آب ستاد توسعه فناوری آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: سند ملی فناوری‌های راهبردی آب به عنوان یک نقشه راه برای مدیریت بهینه آب کشور است که پیش نویس آن آماده شده است.
وی گفت: این پیش نویس با هدایت کمیته راهبری متشکل از ۷ عضو نسبت به بررسی اسناد بالادستی و تدوین سندی برای فناوری های مرتبط با چالش خشکسالی تدوین شده است.
دبیر کارگروه آب ستاد توسعه فناوری آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی گفت: حکمرانی و ظرفیت سازی، آمایش سرزمین، مدیریت تقاضا و عرضه، حفاظت و بهره برداری و آب های نامتعارف، مدیریت خطر پذیری و بحران آب، آب و محیط زیست، آب و انرژی، ابعاد اقتصادی آب، حقوق و دیپلماسی و مدرن سازی سامانه ها و تاسیسات آبی از محورهای مطرح شده در این سند است.

دبیر کارگروه آب ستاد توسعه فناوری آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی، درباره وضعیت نهایی سند ملی فناوری‌های راهبردی آب اظهار کرد: بررسی نهائی این پیش نویس در معاونت علمی و فناوری ریاست جموری هم اکنون در دست اقدام است تا در نخستین فرصت برای بررسی و تصویب به شورای انقلاب فرهنگی ارسال شود.

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi