پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:54:56 - شنبه 30 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تاج الدینی: روزهای نگارش کتاب خاطرات شهید روزهای سرخوشی معنوی زندگی من بود
نویسنده کتاب مرهم دیدار گفت: روزهای نگارش کتاب خاطرات شهید روزهای سرخوشی معنوی زندگی من بود.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ شهین تاج الدینی در مراسم رونمایی از این کتاب گفت:روزی که کار را شروع کردم خدمت مادر بزرگوار شهید رسیدم مادری که هزینه گران و سنگینی را بهای عشق پرداخته و خواستم که در مورد محمد کاظم صحبت کند آهی کشید و گفت: محمد کاظم یادش به خیر.

نویسنده کتاب مرهم دیدار افزود: مادر محمدکاظم بعد از اینکه چند بچه برایش نماند، خدا کاظم را به او می دهد اینقدر برایش عزیز است که بیش از ۳۰ سال این فراق را مردانه تحمل کرده است.

وی در ادامه عنوان کرد: چند صباحی که توفیق یافتم خاطرات را جمع آوری کنم، روزهای سرخوشی معنوی زندگی من بود و انس با روح بلند محمد کاظم بسیار شیرین و لذت بخش بود؛ از بندگی های محمد کاظم  و اطاعت پذیری محمد کا ظم بسیار لذت می بردم و در بعضی از جاها احساس عقب ماندگی داشتم.

تاج الدینی با درخواست برگزاری چنین مراسمی در دانشگاهها اظهار داشت: ای کاش این محفل در دانشگاه برگزار می شد تا اگر غفلتی وجود داشت این تلنگر خوبی بود و قطعا در آن محیط ها تاثیرگذارتر است.

نویسنده کتاب مرهم دیدار  تصریح کرد: نماز شب های محمد کاظم جانانه بود مادر شهید می گفت اگر نیمه شب بیدار می شد محمد کاظم را در یک اتاق تاریک در حال خواندن نماز شب می دیدم.

وی خاطرنشان کرد: تواضع و اخلاص این شهید مثال زدنی بود بطوریکه همرزمانش می گفتند محمدکاظم بعد از عملیاتها برای ما چای و غذا آماده می کرد حتی لباسهایمان را می شست.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi