پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:40:24 - دوشنبه 22 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همسر شهید علی محمدی عنوان کرد:
بی مهری ها به خانواده شهدا تنها برای یک سهمیه دانشگاه باعث تاسف است
همسر شهید علی محمدی عنوان کرد:بی مهری ها به خانواده شهدا تنها برای یک سهمیه دانشگاه باعث تاسف است.

به گزارش “دانشجوآزاد” بانو منصوره کرمی همسر شهید مسعود علی محمدی در پنجمین یادواره شهدای دانشجو معلم استان کرمان ضمن تشکر از برگزای مراسم گفت: خوشحالم که در این مراسم حضور دارم و افتخار میکنم همسر شهید علی محمدی هستم.

وی در رابطه با کسی که همسرش را ترور کرده بود توضیح داد: اولین بار در اوین با وی صحبت کردم من به او گفتم آیا تو تاحالا طعم محبت را نچشیده بودی؟ آیا محبت پدرت را ندیده بودی که بچه های من را از مهر پدر محروم کردی؟ از او پرسیدم دکتر علی محمدی چه گناهی مرتکب شده بود؟ او که نظامی نبود و همیشه افتخار میکرد که یک معلم ساده است چون معلمی شغل انبیا است.

همسر شهید هسته ای مسعود علی محمدی افزود: محید جنالی (ضارب) در پاسخ به سوال من گفت به من گفته بودند ایشان برای جهانیان ایجاد خطر می کند و دنبال بمب هسته ایست و فریب اسرائیل را خورده؛ چطور می شود به فردی که هیچ تحصصی ندارد ۲۵۰ هزار دلار پول بدهند؟ وقتی رقمهای بالا به آدم پیشنهاد می کنند باید ذهنمان بیدار شود و به بیراهه کشیده نشویم.

کرمی اظهار داشت: من به ضاربِ همسرم گفتم تو کاری کردی که تا زمانی که ایرانی هست همه مردم به علی محمدی افتخار کنند و از امثال تو بیزار هستند.

همسر شهید علی محمدی با تاکید بر نقش شهدا در برپایی نظام جمهوری اسلامی یادآور شد: تک تک ما به خون شهدا بدهکاریم اگر ما اینجا نشسته و برنامه اجرا می کنیم همه به واسطه خونهایی است که برای این کشور ریخته شده اگر همه شهدای سال ۴۲ تا پیروزی انقلاب نبودند انقلابی نبود، اگر شهدای دفاع مقدس نبودند علی محمدی ها نمی توانستند این برهه را طی کنند و اگر علی محمدی نبود ما نبودیم.

منصوره کرمی با اشاره به برخی بی حرمتی ها به خانواده های شهدا اظهار داشت: گاها دیده می شود برای یک اسم کوچه که به نام شهیدی است یا سهمیه دانشگاه بی مهری هایی به خانواده های معزز شهدا می شود که باعث تاسف است و وظیفه شما جوانان است که در جامعه پیام رسانی کنید و با بازگویی رشادتهای شهدا جامعه را آگاه سازید.

وی ادامه داد: من شاهد شهادت همسرم بودم و همیشه به دوستانم می گویم من روز عاشورا را دیدم؛ شرایط خیلی سخت و ویژه ای بود و تنها یاد خدا در آن لحظات مرا سرپا و زنده نگه می داشت.

همسر شهید علی محمدی در پایان اظهار داشت: در ایران بیش از ۱۷ هزار قربانی ترور داریم که شهدای ترور و خانواده هایشان از همه مظلومترند و گاهی هنوز این خانواده ها را جز خانواده شهدا به حساب نمی آورند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi