پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:49:57 - یکشنبه 27 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بی شک خون آیت الله نمر تبری خواهد شد بر ریشه های پوسیده حکومت سعودی
شواری تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد : بی شک خون آیت الله نمر تبری خواهد شد بر ریشه های پوسیده حکومتشان و جوششی تازه بر پیکره شیعیان دنیا.

به گزارش خبرنگار “دانشجو آزاد“، با اعلام حکم اعدام شیخ نمر رهبر شیعبان عربستان از سوی آل سعود ، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان ، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد : حکومت آل سعود که در ریختن خون مخالفان و حقیقت جویان هیچ ابایی ندارد اولا بداند که شیعه از مرگ آن هم از نوع شهادت نه تنها نمی ترسد که به پیشواز آن نیز می رود و دیگر اینکه بی شک خون آیت الله نمر تبری خواهد شد بر ریشه های پوسیده حکومتشان و جوششی تازه بر پیکره شیعیان دنیا.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است :

صدور حکم اعدام آیت الله شیخ النمر بی شک حاکی از کینه و عداوتی است که وهابیان حاکم عربستان با شیعه و بلکه با اهل بیت آنها دارند.

این مجاهد شجاع و مخلص که رهبر شیعیان منطقه قطیف عربستان و امام جمعه این شهر می باشد به بهانه های واهی همچون فتنه انگیزی، جلب دخالت خارجی و حمایت از شورشیان بحرینی به صورت غیرقانونی محبوس و اکنون در کمال شگفتی و ناباوری توسط دادگاه فرمایشی آل سعود به اعدام محکوم گردیده است.

اما واقعیت این است که آیت الله نمر به دلیل احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، مطرح کردن تئوری ولایت فقیه در کشورش و دفاع از حقوق حقه مردم عربستان و بحرین به این مجازات ناعادلانه محکوم گردیده است؛ البته از سران حکومت وهابی آل سعود جز این هم انتظار نمی رفت. حکومتی که شیعه و سنی در پیشگاهش تفاوتی ندارد و به چیزی جز حفظ قدرت خود آن هم به هر قیمتی نمی اندیشد.

بر کسی پوشیده نیست که عربستان و اربابان غربی آن با این حکم به دنبال حربه قدیمی و نخ نمای تفرقه بیانداز و حکومت کن خود هستند؛ آنها از اتحاد شیعه و سنی بیم دارند و با منادیان وحدتی هم چون شیخ باقر النمر و شیخ توفیق عامر که پایه های سست حکومت آنها را به لرزه در می آورند به شدت برخورد می کنند و هیچ گونه صدای حق و حقیقتی را بر نمی تابند.

جالب تر این است که منادیان دروغین حقوق بشر و سازمان ها و نهادهای به اصطلاح بین المللی هم که حمایت از حقوق حیوانات خانگی یا گیاهان دریایی را در اقصی نقاط دنیا را نیز از وظایف اصلی خود می دانند؛ در سکوت کامل خبری به سر برده و حتی حاضر به نشان دادن یک عکس العمل صوری هم نیستند.

حکومت آل سعود که در ریختن خون مخالفان و حقیقت جویان هیچ ابایی ندارد اولا بداند که شیعه از مرگ آن هم از نوع شهادت نه تنها نمی ترسد که به پیشواز آن نیز می رود و دیگر اینکه بی شک خون آیت الله نمر تبری خواهد شد بر ریشه های پوسیده حکومتشان و جوششی تازه بر پیکره شیعیان دنیا.

ما بسیجیان انقلابی و شهادت طلب کرمانی ضمن محکوم کردن این اقدام ناجوانمردانه به وهابیت حاکم بر سرزمین وحی هشدار می دهیم که در مقابل اجرای این حکم ساکت ننشسته و به هر نحو ممکن و کوبنده و انقلابی پاسخ این جنایت سازمان دهی شده را خواهیم داد.

به شما پیشنهاد می کنیم که نابودی حکومت ظالمانه و ضعیف خود را به تاجیل نیانداخته و با انصراف از اجرای این حکم دست از دسیسه پراکنی و تفرقه افکنی خود در دنیای اسلام بردارید و به آغوش پر رافت و مرحمت اسلام حقیقی برگردید.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi