پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

2:59:46 - یکشنبه 29 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بی تدبیری در دانشگاه رفسنجان باعث تحصن دانشجویان شد/مسئولین دانشگاه انکار می کنند
روز گذشته دانشجویان پسر دانشگاه ولیعصر رفسنجان در اعتراض به مشکلات بوجود آمده در خصوص محدودیت پذیرش خوابگاه در مقابل معاونت دانشجویی دانشگاه تحصن کردند.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ روز گذشته دانشجویان پسر دانشگاه ولیعصر رفسنجان در اعتراض به مشکلات بوجود آمده در خصوص محدودیت پذیرش خوابگاه در مقابل معاونت دانشجویی دانشگاه تحصن کردند.

DSC_1810

DSC_1815

جهت پیگیری این ماجرا گفتگویی با یکی از دانشجویان متحصن داشتیم؛ وی عنوان کرد: تحصن بچه ها از بی تدبیری مسئولان دانشگاه بود چون آن ها بدون تغییر امکانات وخوابگاه شروع به افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان کرده و دو رشته معدن و حقوق را به رشته های دانشگاه افزودند.

این دانشجوی دانشگاه ولیعصر رفسنجان افزود: با توجه به این که این دانشگاه دارای دو خوابگاه عدالت وعرفان است عدالت را ورودی های جدید پر کردند؛ و عرفان هم خوابگاهی است متشکل از دانشجویان کارشناسی و ارشد است که با توجه به این که تعداد دانشجویان ارشد افزایش یافته از ۴۰۰ دانشجوی متقاضی واجد شرایط فقط ۱۹۰ نفر خوابگاه گرفتند.

وی با اشاره به تحصن دانشجویان اظهار داشت: دیشب به علت ترس از حراست تعداد بچه ها حدودا ۱۰ نفر بود و در خوابگاه نیمه ساخته ای که مدتهاست رها شده حضور پیدا کردند و ساعتی از شب را گذراندند اما به علت تعداد کم دانشجویان، نتوانستند به درب معاونت دانشجویی مراجعه کنند.

پس از این تجمع اعتراض گونه در تماس تلفنی با دفتر معاونت دانشجویی دانشگاه ولیعصر رفسنجان پیگیر ماجرا شدیم اما فرد مربوطه مساله تحصن را به طور کامل تکذیب کرده و گفت روز گذشته بیش از دو الی سه دانشجو در دانشگاه نبودند.

این فرد آگاه اظهار داشت: عکسهای ارسالی مربوط به دانشگاه ولیعصر نبوده و ارتباطی با تجمع ندارد.

Capture

2

در پی این تکذیب با دیگر نهادهای مربوطه از جمله امور خوابگاهها تماس گرفتیم که مسئولین از پاسخگویی امتناع کردند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi