پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:54:01 - دوشنبه 3 آذر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد بردسیر برگزار می‌شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر گفت: بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت با مشارکت پرشور دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، همزمان با سایر دانشگاه‌های سراسر کشور، ۱۱ آذرماه در این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش “دانشجو آزاد“، کمال جوانمرد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر صبح امروز در جمع خبرنگاران از آغاز ثبت‌نام بیستمین دوره مسابقات قرآن و عترت در این دانشگاه خبر داد و بیان داشت: بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت با مشارکت پرشور دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، همزمان با سایر دانشگاه‌های سراسر کشور، ۱۱ آذرماه در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی قرآن و اهل بیت را چشمه زلال معرفت و انسانیت عنوان کرد و افزود: آشنایی بیشتر دانشجویان با معارف اسلامی، قرآن و عترت و تقویت سبک زندگی اسلامی از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات است.

بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت تقویت زمینه‌های معنوی و باورهای دینی را از دیگر اهداف این مسابقات دانست و تصریح کرد: دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر می‌توانند بر اساس علاقه خود در رشته‌های تفسیر قرآن کریم، ترجمه قرآن کریم، زندگانی پیامبر‌اکرم(ص)، زندگانی معصومین(ع)، نهج البلاغه، حفظ و ترجمه ادعیه و زیارات، نماز، ترجمه قرآن‌کریم به زبان انگلیسی، احکام خواهران و احکام برادران شرکت کنند.

جوانمرد به حدیث گهربار ثقلین از پیامبر‌اکرم(ص) مبنی بر اهمیت قرآن و عترت اشاره کرد و بیان داشت: قرآن، عترت و اهل بیت، از هم جدا شدنی نیستند و تمامی مشکلات و چالش‌های جهان اسلام از فاصله بین این ودیعه الهی است که اساسا از اقدامات دشمنان اسلام و اهل بیت است.

وی قرآن و عترت را چراغ راه بشریت دانست و گفت: اهدای هدایای نفیس، استفاده از کتب رایگان و راهیابی به مسابقات استانی و کشوری از امتیازات برگزیدگان بیستمین دوره مسابقات کتبی قرآن و عترت است.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi