پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:41:50 - شنبه 9 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیستمین المپیاد علمی دانشجویی کشوربرگزار شد
دانشجویان برتر رشته های مختلف دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بیستمین المپیاد علمی دانشجویی کشور با حضور مسئولان این دانشگاه تقدیر شدند.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از تی نیوز:دانشجویان برتر رشته های مختلف دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بیستمین المپیاد علمی دانشجویی کشور با حضور مسئولان این دانشگاه تقدیر شدند. عباس سروش در این مراسم گفت: طی ۵ سال گذشته این دانشگاه در حوزه المپیادهای علمی دانشجویی کشور روند روبه رشدی را طی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی ها و سیاست های صورت گرفته این دانشگاه طی ۵ سال گذشته در حوزه المپیادهای علمی دانشجویی کشور روند مطلوبی را دنبال کرده و دانشجویان ما جزء نفرات برتر این المپیاد بوده اند.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: این دانشگاه علی رغم برخی مشکلاتی که دارد اما در مجموع ظرفیت آکادمیک ما قابل رقابت با بسیاری از دانشگاه های بزرگ جهان است.

سروش اضافه کرد: در واقع می توان اشاره کرد که دانشگاه صنعتی امیرکبیر نکات مثبت بسیار زیادی نسبت دانشگاه های داخلی و خارجی دارد.

 طاهره سیدنا رئیس اداره استعداد های درخشان دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز دراین مراسم گفت: پذیرش بدون آزمون نفرات برتر المیپادهای علمی دانشجویی کشور یکی از تسهیلات برای دانشجویان برتر المپیادی بشمار می رود که اجازه اجرای این تسهیلات از سوی وزارت علوم به دانشگاه ها صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال های گذشته تسهیلاتی برای نفرات برگزیده المپیادهای علمی دانشجویی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر فراهم شده و امیداوریم بتوانیم این تسهیلات را افزایش دهیم.

 مالک نادری، مدیرکل انجمن های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این مراسم گفت: از سال جاری مسئولیت مربوط به امور المپیادها به معاونت آموزشی دانشگاه سپرده شده است و این امر موجب ایجاد موفقیت های بیشتر برای دانشگاه خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی ۵ سال گذشته روند رو به رشدی را درخصوص المپیادهای علمی دانشجویی کشور داشته است، افزود: طبق آمارهای موجود در سال جاری تعداد دانشجویان این دانشگاه که رتبه های زیر ۳ را کسب کرده اند نسبت به سال های گذشته افزایش داشته است.

مدیرکل انجمن های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: دانشگاه طی سال های گذشته بستر لازم ارائه تسهیلات و تشویق را برای دانشجویان برگزیده المپیادهای علمی دانشجویی فراهم کرده است و این روند موجب شد تا در زمینه رشد خوبی داشته باشیم.

نادری گفت: در المپیادهای علمی دانشجویی امسال دانشکده های شیمی، عمران، برق، مکانیک و کامپیوتر دانشگاه دارای دانشجویان برگزیده بودند که این روند باید همچنان افزایش یابد.

در این مراسم از ۲۸ دانشجوی المپیادی تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi