پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:52:02 - دوشنبه 15 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیانیه ۲۵۰ عضو سابق انجمن اسلامی و دفتر تحکیم وحدت در دفاع از مذاکرات
حدود ۲۵۰ عضو سابق انجمن های اسلامی دانشجویان و دفتر تحکیم وحدت با امضای بیانیه ای، بر ایستادن و همراه شدن بر فرزندان امین و غیور ایران در رسیدن به پایان ماه ها مذاکرات هسته ای تاکید کردند.

به گزارش “دانشجو آزاد ” به نقل از ایرنا ، در ابتدای این بیانیه که توسط طیف گسترده ای از اعضای سابق انجمن های اسلامی دانشجویان و دفتر تحکیم وحدت از ابتدای انقلاب تاکنون ، به امضا رسیده آمده است، در آستانه ی به نیمه رسیدنِ عمر دولت مستقر و در این هنگامه ی خطیر که فرزندان امین و غیور ایران به تامین منافع ملت اهتمام می ورزند، نمی شود تنها به نظاره ایستاد و به آرزوها دل بست. در این زمانه که قهرمانان این سرزمین و تلاشگران میانه ی میدان، به انتهای راه می رسند و به پایان ماه ها مذاکره و تکاپوی مردافکن، نمی شود و نمی توان در کنارشان نایستاد و همراهشان نشد.

« از ما شهروندانی که هنوز کمر راست نکرده ایم از آوار هشت سال رفته، شاید کنشی افزون تر از این برنیاید اما بر خود می دانیم به حرمت اخلاق و میهن پرستی که در کنار مردان دیپلماسی ایران بایستیم تا عرصه ی میدان بر افراط پیشگان و رویازدگان، فراخ نباشد و نماند.»

امضاکنندگان بیانیه با تقدیر از تلاش تیم دیپلماسی دولت یازدهم و وزیر امور خارجه ابراز امیدواری کرده اند که رویکرد مبتنی بر پاسداشت منافع ملی، همچنان الگویی برای مدیریت شرایط کشور به شمار آید .

در ادامه آمده است: مایلیم به دولت های آن سوی میز و طرف های دیگر مذاکره در پرونده هسته ای ایران یادآور شویم که می بایست این صدای تازه از ایران را به شایستگی شنید و این فرصت گرانقدر برای تامین امنیت و صلح را سزاوارانه پاس داشت؛ چرا که توفیق در توافقی مانا، راه را بر تعاملی عمیق تر و گشایشی فراتر مهیا می سازد و امکانی می شود برای گذر از سالها بی اعتمادی بین دولت ها.

همچنین بیانیه می افزاید : تیر ۹۴ می تواند تجربه ای تازه بسازد از تعامل تعقل و عملگرایی در دو سوی مذاکره تا راه شهرآشوبی جنگ طلبان بسته شود. جهانی به رنگ امنیت، ایرانی ایستاده خارج از سایه ی تحریم می تواند جایی بهتر باشد برای زندگی. و این خواست شهروندانی است که باید به آرایشان وفادار ماند.

 

انتهای پیام /

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi