پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:35:12 - شنبه 9 دی 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان به مناسبت حماسه ۹ دی
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی اعلام کرد: ۹ دی روز کور کردن چشم فتنه گران و خواص بی بصیرت و باطل نمودن نقشه‌های آنان است.

  به گزارش دانشجو آزاد:  شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی اعلام کرد: ۹ دی روز کور کردن چشم فتنه گران و خواص بی بصیرت و باطل نمودن نقشه های آنان است.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

«الْیَوْمَ یَئِسَ الَّذِینَ کَفَرُواْ مِن دِینِکُمْ فَلاَ تَخْشَوْهُمْ وَاخْشَوْن…»سوره مائده-ایه ۳ 

امروز کسانی که کافر شده‌اند (کارشکنی می کنند )  از دین شما نومید گردیده‌اند.  پس از ایشان مترسید و از من بترسید


فتنه‌ها هنگامی که روی می‌آورند شبیه حق می‌باشند و آنگاه که به پایان می‌رسند، حقیقت خود را می‌نمایانند ، ناشناخته می‌آیند و شناخته شده می‌روند. همچون گردباد می‌گردند و شهری را ویران می‌کنند. 

فتنه روزگاریست که باطل با آمیزه ای از حق و دشمن در لباس دوست ظاهر می شود و به همین دلیل چنانچه ریشه کن ساختن فتنه، مسئله اصلی قلمداد نشود، فتنه ریشه خواهد دواند و همانند منفذی است که اگر در کشتی پدید آید، به تدریج تمام سرنشینان را در دریا غرق خواهد ساخت.

۹ دی تجلی از بصیرت عاشورایی ملت شهید پرور ایران اسلامی و جلوه ایی از حضور لبیک گویان ملت به مظلومیت مقتدرانه حسین بن علی (ع)بود. 
در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای امام راحل و مولایمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) است. 
مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کرده و  پیکر نامبارک فتنه را به زمین کوبیدند . 

۹ دی روز کور کردن چشم فتنه گران و خواص بی بصیرت و باطل نمودن نقشه های آنان است. این چنین روزی باید در تاریخ جاودانه بماند و یاد و خاطره‌اش هر سال باشکوه‌تر برگزار گردد تا این بیداری و شکوه حضور برای همیشه خاری درچشم فتنه‌گران باشد تا توان هر اقدامی را از آنان سلب نماید. 

یوم‌الله ۹ دی، حماسه‌ دیگری بود که در پی ایجاد فتنه سال ۱۳۸۸  توسط دشمن و با حضور حماسی ملّت آگاه ایران اسلامی در میثاق با امام و ولایت با عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» رقم خورد و دشمن کینه‌توز را در اجرای توطئه‌های فتنه‌گرانه‌ خود ناکام گذاشت.

اینک در شرایطی مهیای برگزاری یوم‌الله ۹ دی می‌شویم که توطئه و جنگ ترکیبی دیگری با محوریت آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی با همکاری مرتجعین منطقه و عناصر خود فروخته و بعضاً ناآگاه داخلی با شکستی مفتضحانه مواجه گردیده است.

در آستانه بزرگداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، روز غرورآفرین «۹ دی» را به محضر رهبر بصیر و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) و ملّت بصیر ایران عزیز و همه‌ حماسه‌آفرینان جبهه انقلاب اسلامی تبریک می‌گوییم . 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان ضمن قدرانی از مردم فهیم، بصیر و انقلابی بار دیگر با محکوم کردن فتنه ی آشوب گران و اعلام پایبندی به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب(حفظه الله)، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، همراه و همگام با سایر آحاد مردم در صحنه خواهد بود. 

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi