پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:08:35 - جمعه 15 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به عزت و شرف متحصنین دانشگاه شیراز احسنت می گوییم/ کوچکترین اشاره‌ای لازم است تا وارد صحنه شویم
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان دختران با انتشار بیانیه ای نوشت : معلمان بسیجی پردیس دختران شهید باهنر کرمان سربازان کوچک انقلاب حمایت خودمان را را از تمام دانشجویانی که احساس وظیفه کرده و در ایام امتحانات در دانشگاه شیراز تحصن نموده اند اعلام کرده و به عزت و شرفشان احسنت می گوییم.

به گزارش “دانشجو آزاد “؛  بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان دختران پردیس شهید باهنر کرمان خطاب به دولت در حمایت از متحصنین دانشگاه شیراز طی بیانیه ای نوشت : دانشجو معلمان بسیجی پردیس دختران شهید باهنر کرمان سربازان کوچک انقلاب حمایت خودمان را را از تمام دانشجویانی که احساس وظیفه کرده و در ایام امتحانات در دانشگاه شیراز تحصن نموده اند اعلام کرده و به عزت و شرفشان احسنت می گوییم ؛  کوچکترین اشاره ای لازم است تا وارد صحنه شویم مثل همیشه ایستاده ایم و در راستای اعتلای نظام اسلامی به وظیفه مان عمل کرده و میکنیم و از خداوند متعال میخواهیم در این راه به ما قوت قلب و ثبوت قدم عنایت فرماید .

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است :

قُلْ إِنْ کَانَ آبَاؤُکُمْ وَأَبْنَاؤُکُمْ وَإِخْوَانُکُمْ وَأَزْوَاجُکُمْ وَعَشِیرَتُکُمْ وَأَمْوَالٌ اقْتَرَفْتُمُوهَا وَتِجَارَهٌ تَخْشَوْنَ کَسَادَهَا وَمَسَاکِنُ تَرْضَوْنَهَا أَحَبَّ إِلَیْکُمْ مِنَ اللَّهِ وَرَسُولِهِ وَجِهَادٍ فِی سَبِیلِهِ فَتَرَبَّصُوا حَتَّى یَأْتِیَ اللَّهُ بِأَمْرِهِ ۗ وَاللَّهُ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الْفَاسِقِینَ [سوره التوبه : ۲۴]

بگو اگر پدران و پسران و برادران و زنان و خویشان شما و اموالی که بدست آورده اید و تجارتی که از کسادش بیم دارید و سراهایی که به آن دلخوشید نزد شما از خدا و پیامبرش و جهاد در راه او محبوبتر است پس منتظر باشید تا خدا حکم خویش را صادر سازدو خداوند قوم فاسق را هدایت نمیکند.

مطالبه امروز ما  منظومه فکری امام راحل (ره)است که آن یک  “مکتب فکری و اجتماعی و سیاسی” است که اتکای آن جهان بینی توحید است، زنده و پویا و پرتحرک و عملیاتی است مثل بعضی تئوری سازی های روشنفکرانه نیست که در عمل کارآیی ندارد.

 منطق، فکر و راه امام، عملیاتی بود ؛ به همین دلیل هم پیروز شد و پیش رفت ؛ مسیر روشن امروز خط امام است وقتی امروز ؛ آقا می فرماید  بچه های انقلابید یعنی داخل ساختار هستید به شما اعتماد دارند دارید تلاش میکنید و قابل تقدیر هست .

آنهای که ال فتنه هستید و بیرونید حسابتان جداست  هیچ ؛ اما شمایی که داخلید باید ظرفیتها از داخل کشور تامین شود.

ظرفیتهای زیادی داخل کشور وجود دارد که استفاده نشده یا درست استفاده نشده که اگر انجام شود آنگاه اقتصاد رشد خواهد کرد و به امنیت و رفاه میرسیم ،پیشرفت اقتصادی با نگاه به خارج از مرزها محقق نمی شود  سیاست خارجی را به هر قیمتی تغییر ندهید.

رهبری به شما فرصت میدهد تا برایتان ثابت شود که با این نگاه نمیشود به امنیت و رفاه رسید و این نگاه کاملا غلط عقیم و بی فایده است مثالش همین تحریمهاست یعنی وقتی به امید آنهانشستید آنها به کم قانع نیستند لذا این مسیر کاملا غلط است.

 فضا به عنوان نرمش قهرمانانه باز میشود تا به شما ثابت شود اگر متوجه میشدید بعد از ژنو بدتر شد ؛ پس رهبری نگاهشان را قبول ندارند چون میفرمایند کاملا غلط بیفایده و عقیم است.

چند وظیفه عمده بر دوش دولت است : ۱تحقق اهداف ملی ۲حفظ امنیت ملی ۳حفظ منافع ملی

منافع ملی چهار موضوع دارد:

۱امنیت وجودی وجود خود ساختار ۲امنیت اقتصادی ۳قدرت ملی ۴پرستیژ یعنی عزت ملی یعنی صاحب قدرت باشید یعنی وقتی حاجی شما به حج میرود عزت داشته باشد نه اینکه اینطور باشد شما هم پیام تبریک بفرستید با این نگاه نه منافع ملی نه امنیت ملی نه تحقق اهداف ملی .صورت میگیرد.

ما فرزندان خط امامی امروز حرفمان این است:  مسئولین بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست انقلاب ایران نقطه شروع انقلاب اسلامی به پرچمداری حصرت حجت است البته این را در سیاست خارجی بارها عنوان نموده اید که در صدد کم کردن سلطه استکبار جهان ونابودی نظام استکبار و کفر هستید مسائل اقتصادی و مادی اگر لحظه ای مسئولان را از هدفی که دارند باز دارد خطری بزرگ و خیانتی سهمگین را بدنبال دارد مردم عزیز ایران که چهره اسلام در تاریخ معاصر هستند باید سختی را تحمل کنند مردم این راه را خود انتخاب کرده اند بهایش را خواهند پرداخت وبه آن افتخار خواهند کرد و از مسئولان میخواهم از هیچ چیز نترسند که ما هنوز در قدمهای اول در مبارزه با غرب و شرقیم مگر بیش از اینست که ما شکست میخوریم مگر بیش از اینست که مارا به خشونت و تحجر متهم میکنند مگر بیش از اینست که عزت ما را مایمال میکنند مگر بیش از اینست که فرزندانمان را بر دار میکنند مگر بیش از اینست که زنان و فرزندان حزب الله را قتل عام میکنندولی ما ایستاده ایم غرب تا هویت اسلامی شما را از ما نگیرد دست بردار نیست نه از ارتباط با متجاوزان خوشنود شویم نه از قطع ارتباط با آنان رنجور همیشه با چشم باز مراقب آنهاییم تا ارام نگیرند.

حال نیز پس از همه ی این ها دانشجو معلمان بسیجی پردیس دختران شهید باهنر کرمان سربازان کوچک انقلاب حمایت خودمان را از تمام دانشحویانی که احساس وظیفه کرده و در ایام امتحانات در دانشگاه شیراز تحصن نموده اند اعلام کرده و به عزت و شرفشان احسنت می گوییم.

کوچکترین اشاره ای لازم است تا وارد صحنه شویم مثل همیشه ایستاده ایم و در راستای اعتلای نظام اسلامی به وظیفه مان عمل کرده و میکنیم و از خداوند متعال میخواهیم در این راه به ما قوت قلب و ثبوت قدم عنایت فرماید .

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi