پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

4:14:01 - چهارشنبه 13 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
“بن بست نفوذ” آرمانِ جهان بدون شیطان بزرگ و صهیونیسم را فریاد می زد
این جا ایستگاهی است به نام ” بن بست نفوذ “؛ ایستگاهی است که به همت دانشجویان کرمان برای نوشتن ” چند خطی برای مستکبرین ” قد علم کرده است .دانشجویان و دانش آموزان صف در صف منتظرند تا نوبت به آن ها برسد و چند خط بنگارند.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ قلم را بر دست گرفته و می نویسد ” مرگ بر آمریکا “؛ خودش را محمد همتی معرفی می کند، می گوید دانشجوی سال چهارم رشته ی الکترونیک از دانشگاه باهنر است. “با تیر، نشد تیغ، نشد چوب، نشد سنگ/ با هر چه به دستم برسد آمده ام جنگ/ گر دست تعدی است و گر پای تجاوز/ آن دست کنم کوته، آن پای کنم لنگ” آهنگی از حامد زمانی است که در میان هیاهوی ” مرگ بر آمریکا ” ادغام شده و نمی گذارد حرف ها دانشجویانی که ” چند خط برای مستکبرین ” می نویسند را بشنویم.

1

این جا ایستگاهی است به نام ” بن بست نفوذ “؛ ایستگاهی است که به همت دانشجویان کرمان برای نوشتن ” چند خطی برای مستکبرین ” قد علم کرده است .دانشجویان و دانش آموزان صف در صف منتظرند تا نوبت به آن ها برسد و چند خط بنگارند.

4

هر چند که محمد می گوید هدفمان تنها نوشتن نیست بلکه قلم می زنیم و گام بر می داریم و شعار می دهیم تا دشمن بداند که نسل به نسل آگاه تر به میدان می آییم و برای ” جهان بدون آمریکا و صهیونیست ” تلاش خواهیم کرد، نگاهش به جمعیت است نمی خواهد جا بماند ، خداحافظی می کند و خود را به خیل جمعیت می رساند.

این بار دانش آموزی به نام سعید قلم را بر دست گرفته است؛ او نیز می نویسد ” مرگ بر آمریکا ” ؛ می گوید سعید گوهری هستم؛ من ۱۳ آبان ۵۷ را تجربه نکرده ام اما می دانم که دشمن ما ” آمریکا ” است. جمله اش را شروع نکرده تمام می کند، اما معنایش به بلندای ایستادگی ایران در برابر مستکبرین است.

3

حالا دیگر صدای دانشجویی از بلندگوها شنیده می شود، بیانیه ای که توسط یکی از دانشجویان قرائت می شود :

حرف دانشجویان کرمانی این بود “ما ضمن پیروی از منویات مقام معظم رهبری پیمان می بندیم، تا آخر ایستاده ایم و آماده فداکاری همه جانبه می باشیم و تا آخرین قطره خون برای احیای ارزشهای اسلامی از پای نمی نشینیم و از هرگونه نفوذ آمریکا جلوگیری به عمل می آوریم”.

ایستگاه ” بن بست نفوذ ” در میان خیل جمعیت هنوز ایستاده است و همچنان دانشجویان و دانش آموزان دراین ایستگاه توقف می کنند و می نویسند ” مرگ بر آمریکا ”

2

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi