پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

2:46:33 - سه شنبه 24 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بعضی‌ها حق ورود به دانشگاه را ندارند
سرپرست سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: عده‌ای می‌گویند چرا همچنان بر فتنه تاکید دارید و چرا مخالف حضور برخی چهره‌ها در دانشگاه‌ها هستید، ولی در واقع مخالفت ما با حضور برخی افراد در

به گزارش “دانشجو آزاد“ به نقل از هدانا:سرپرست سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: عده‌ای می‌گویند چرا همچنان بر فتنه تاکید دارید و چرا مخالف حضور برخی چهره‌ها در دانشگاه‌ها هستید، ولی در واقع مخالفت ما با حضور برخی افراد در دانشگاه‌ها بر مبنای این منطق است که چرا شما که قانون را قبول نداشتید و انتخابات قانونی را زیر سوال بردید حال می‌خواهید از تریبونی که قانون در اختیار افراد قرار می‌دهد، استفاده کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، داوودگودرزی در جلسه‌ای که در دانشگاه خوارزمی برگزارشد، گفت: فتنه در تاریخ انقلاب اسلامی یک نقطه عطف محسوب می‌شود و در چند سال گذشته از زوایای مختلف به آن پرداخته شده است.

وی افزود: اصل فتنه و نتایج و پیامدهای آن به نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی یعنی مردمی بودن آن بازمی‌گردد زیرا فتنه همین موضوع مردم سالاری نظام را هدف قرار گرفته بود.

گودرزی با تاکید بر اینکه مردم سالاری در ذات اسلام ناب قرار دارد، خاطرنشان کرد: درسال ۸۸ تلاش شد این نقطه قوت نظام مورد هدف قرار گرفته و به نقطه ضعف تبدیل شود و بر اساس مدل چالش امنیتی فضا به گونه‌ای رقم بخورد که کسی برای شرکت در انتخابات بعدی احساس امنیت نداشته باشد.

سرپرست سازمان بسیج دانشجویی کشور به انقلاب‌های رنگی صورت گرفته دربرخی از کشورهای جهان اشاره کرد و گفت: آمریکا مدل چالش امنیتی را در برخی از کشورها در قالب انقلاب رنگی به انجام رساند و سعی داشت این قالب را در ایران نیز عملیاتی کند.

گودرزی به دلیل این اقدام امریکا در سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: ایران در سال‌های گذشته همواره در مسیر قدرت یابی و پیشرفت قرار داشته است و چون دشمنان نتوانسته بودند این روند را مهار کنند سعی داشتند به هر شیوه ممکن به آن ضربه بزنند.

وی ادامه داد: تمام تحرکات آمریکا و دشمنان در منطقه بر مبنای ایران انجام می‌شود و با توجه به کینه و دشمنی مبنایی که از ایران دارند سعی می‌کنند از هر فرصت ممکن برای ضربه زدن به ایران استفاده کنند.

گودرزی یادآورشد: یکی از شاخص‌های فرصت طلبی دشمن برای ضربه زدن به نظام مساله اسیدپاشی‌ها در اصفهان بود که این جنایت را به فرصتی برای تبلیغ علیه نظام تبدیل کردند.

سرپرست سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: در سال ۸۸ برخی افراد تمایل زیادی به پیروزی در انتخابات داشتند اما پذیرش شکست برایشان دشوار بود و سعی کردند با روش‌های غیرقانونی به این شکست واکنش نشان دهند.

وی اظهار کرد: پس از اتفاقات ۸۸ به مدت هشت ماه آرامش و امنیت از مردم گرفته شد و دشمن شاد شدیم و خسارت‌های زیادی به کشور وارد شد.

گودرزی گفت: مساله هسته‌ای ایران در سال ۸۷ رو به اتمام بود اما به هنگام نزدیک شدن به انتخابات طرف غربی ادامه مذاکرات را به بعد از انتخابات موکول کرد.

وی افزود: با شکست برخی در انتخابات و وقوع اتفاقات پس از انتخابات عده‌ای به دشمن‌گرا دادند تا تحریم‌ها را علیه ملت ایران شدت بخشند و در واقع اصل تشدید تحریم‌های سنگین پس از انتخابات و شکست این افراد رقم خورد.

گودرزی گفت: عده‌ای می‌گویند چرا همچنان بر فتنه تاکید دارید و چرا مخالف حضور برخی چهره‌ها در دانشگاه‌ها هستید ولی در واقع مخالفت ما با حضور برخی افراد در دانشگاه‌ها بر مبنای این منطق است که چرا شما که قانون را قبول نداشتید و انتخابات قانونی را زیر سوال بردید حال می‌خواهید از تریبونی که قانون در اختیار افراد قرار می‌دهد استفاده کنید.

وی ادامه داد: البته ما کل جریان دوم خرداد را فتنه گر نمی‌دانیم؛ چرا که چنین اجازه‌ای نداریم اما آنهایی که در فتنه قیام کردند و در فتنه فعال بودند حق حضور در دانشگاه‌ها را ندارند.

سرپرست سازمان بسیج دانشجویی به موضوع حصر اشاره کرد و گفت: علی مطهری درجلسات مختلف به غیرقانونی بودن حصر اشاره می‌کند اما براساس قانون کشورمصوبات شورای عالی امنیت ملی در زمانی که محدود کردن برخی افراد برای حفظ امنیت کشور لازم باشد، قانونی است.

گودرزی در پایان گفت: حال نظام به این افراد لطف کرده و آنها را در حصرقرار داده است زیرا اگر قرار باشد حصر برداشته شود باید دادگاه تشکیل شود و دادگاه با هر استنادی حتی استناد به فتوای منتظری آنها را مفسد فی‌الارض شناخته و به اعدام محکوم خواهد کرد.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi