پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:09:37 - چهارشنبه 30 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بصیری : دانشگاهیان در رابطه با امام(ره)، انقلاب و رهبر مسئولیت بزرگی بر دوش می‌کشند
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت : دانشگاهیان در رابطه با امام(ره)، انقلاب و رهبر مسئولیت بزرگی بر دوش می‌کشند.

به گزارش “دانشجو آزاد “همایش ملی تبیین اندیشه‌های سیاسی و اجتماعی امام خمینی (ره) روز گذشته در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

محمدصادق بصیری، معاون فرهنگی- اجتماعی دانشگاه شهید باهنر کرمان که یکی از سخنرانان مراسم افتتاحیه‌ این همایش بود، با اشاره به تاسیس واحد مطالعات اجتماعی در معاونت فرهنگی دانشگاه گفت: برای عمق بشری به کارهای فرهنگی و علمی‌سازی این فعالیت‌ها؛ واحد مطالعات اجتماعی را راه‌اندازی کردیم.

وی در رابطه با برگزاری همایش تبیین اندیشه‌های سیاسی و اجتماعی امام خمینی (ره) نیز گفت: برای اولین کار علمی و فرهنگی در دانشگاه شهید باهنر؛ با هماهنگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)؛ این همایش ترتیب داده شد؛ البته تلاش شد که موضوع همایش تبیین اندیشه‌های سیاسی- اجتماعی امام باشد.

بصیری خاطرنشان کرد: برگزاری این همایش همزمان با آغاز سال تحصیلی این پیام را دارد؛ که دانشگاهیان در رابطه با امام(ره)، انقلاب و رهبر مسئولیت بزرگی بر دوش می‌کشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید باهنر کرمان ادامه داد: بعد از ارسال فراخوان همایش، مقالات زیادی دریافت شد که در کمیته‌های علمی مورد بررسی قرار گرفت و مقالاتی که در چارچوب همایش نبود، حذف شد.

وی با اشاره به تایید ۶۸ مقاله توسط کمیته‌های بررسی تصریح کرد: در دو کمیته داوری که یکی در دانشگاه شهید باهنر و دیگری در موسسه تنظیم و نشر آثار ایجاد شده بود؛ مقالات بدون نام داوری شدند و  ۱۴ مقاله در روز همایش ارائه و ۲۸ مقاله نیز به چاپ می‌رسد.

بصیری به برگزاری همایش تببین اندیشه‌های شهید مطهری در سال آینده اشاره کرد و گفت: انشالله در سال ۹۵ نیز همایش بین‌المللی حضرت زهرا (س) در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، همایش تببین اندیشه‌های امام (ره) در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان با پخش پیام تصویری حضرت آیت الله جوادی آملی آغاز شد.

 انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi