پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:57:43 - دوشنبه 28 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری هجدهمین کارگاه ازدواج دانشجویی در دانشگاه علوم پرشکی تهران
مسئول واحد خواهران نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران، با بیان اینکه افزایش سطح مهارت های متاهلین در زندگی اسلامی از اهداف برگزاری کارگاه ازدواج دانشجویی در این دانشگاه است، تاکید کرد: هجدهمین کارگاه ازدواج دانشجویی امسال با شرکت ۲۸۰ نفر برابر با ۱۴۰ زوج ثبت نام شده برگزار شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ایسنا؛ مریم دیجور با بیان اینکه ثبت نام کنندگان در این کارگاه امتیاز سفر زیارتی مشهد و کارگاه هایی در تهران کسب می کنند، تصریح کرد: در سال‌های گذشته اغلب اساتید روان شناس در کارگاه های ازدواج دانشجویی سخنرانی می کردند اما امسال تصمیم بر آن است که مسائل خانوادگی از دیدگاه مذهبی و اخلاقی مورد بررسی قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شرکت برای عموم آزاد است، افزود: با توجه به ۱۴۰ زوج ثبت نام شده برای شرکت در این کارگاه، تجربه سال های پیش نشان می دهد که اغلب تعداد شرکت کنندگان به ۵۰۰ نفر نیز می رسد.

مسئول واحد خواهران نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: این کارگاه مهارتی دارای مثال های ملموس است که می تواند زوج های جوان و حتی مجردها را برای رو به رو شدن با مسائل زندگی آماده کند. همچنین دخیل کردن دیدگاه مذهبی و اخلاقی می تواند در این راستا بسیار موثر باشد.

دیجور در پایان با بیان اینکه بازخورد دانشجویان در سال های پیش باعث ادامه یافتن کارگاه ازدواج دانشجویی در سال های جاری می شود، یادآور شد: کاربردی و مفید بودن موضوعات مورد بحث در این کارگاه که زندگی دانشجویان متاهل را بهبود می بخشد موجب می شود برگزاری آن در سال های آینده نیز ادامه پیدا کند.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi