پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:09:46 - سه شنبه 12 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری نشست بصیرتی با عنوان “ولایت فقیه از دیدگاه امام خمینی(ره)”
نشست بصیرتی با عنوان “ولایت فقیه از دیدگاه امام خمینی(ره)” به همت پایگاه مقاومت بسیج یاسر دانشگاه و با سخنرانی دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” ؛ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دیکتاتوری های بسیاری دیده  بود که اگر به زندگی  خصوصی و عمومی آنها نگاهی بیاندازیم فسادهای بسیاری را می بینیم.

 وی ضمن برشمردن ویژگی های رهبری در جامعه، گفت: موضوع ولایت فقیه  که امام راحل به عنوان بنیانگذار حکومت دینی بر اساس اصل مترقی ولایت فقیه بنیان گذاری کردند و بنا نهادند هم پشتوانه قوی فقهی و قانونی دارد و هم پشتوانه قوی عقلانی و منطقی.

وی ادامه داد: ولی فقیه در بسیاری مواقع آرامش را به کشور برگرداندند که در فتنه ۸۸ و مذاکرات هسته ای نقش رهبری و ولایت فقیه را به خوبی می توان احساس کرد.

دکتر زاهدی گفت: ما افتخار می کنیم دو ولی امر مسلمین  که پس از پیروزی انقلاب اسلامی رهبری کشور را داشته اند از سلاله پیامبر و ادامه دهنده عترت پیامبر  هستند.

 وی اضافه کرد: ولایت فقیه به معنی گشودن قفل ها با کلید های ایمان، باورهای دینی و اتصال به غیب است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: ما اطمینان داریم با تمام وجود رهبری معظم انقلاب هیچ منفعت شخصی  را دنبال نمی کند، پس برما واجب است گوش به فرمان باشیم و لحظه ای تردید برای فرامین و رهنمودهای ایشان نداشته باشیم.

وی همچنین در مورد مذاکرات هسته ای و بیانیه لوزان گفت: ما بی اعتمادی کامل را به آمریکا  به صراحت و کاملا روشن تر از همیشه می بینیم.

 وی خاطر نشان کرد: ما هرگز دنبال بمب هسته ای نبودیم و  به تیم مذاکره کننده اعتماد داریم اما این تیم باید بدانند در پس صحبت های آنان چیست.


پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi