پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

4:04:53 - شنبه 30 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری نشست استکبارستیزی و همایش کوهپیمایی برای دانشجویان شهرستان بم
برگزاری مسابقات ورزشی در دانشگاهها و خوابگاههای دانشجویی، برگزاری همایش کوهپیمایی، دیدار با خانواده شهدای دانشجو، غبارروبی گلزار شهدا از برنامه های هفته بسیج می باشد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بم با اشاره به برنامه‎های هفته بسیج، بسیج دانشجویی دانشگاه‎ها و مراکز آموزش عالی، این شهرستان افزود: برگزاری مراسم «سالروز بسیج دانشجویی» در دوم آذرماه و برگزاری نشست «استکبار ستیزی» در سوم آذرماه در تالار غدیر دانشکده فنی از مهم‎ترین برنامه‎های هفته بسیج در بم هستند.

غلامرضا سلیمانی اظهار داشت: برگزاری مسابقات ورزشی در دانشگاهها و خوابگاههای دانشجویی، برگزاری همایش کوهپیمایی، دیدار با خانواده شهدای دانشجو، غبارروبی گلزار شهدا در روز اول هفته بسیج، حضور حلقه‎های صالحین در نماز جمعه از دیگر برنامه های هفته بسیج می باشد.

سلیمانی در ادامه بیان کرد: برپایی نمایشگاه استکبار ستیزی در دانشگاه علوم پزشکی، چاپ و انتشار نشریات دانشجویی با محوریت دشمن شناسی و استکبار ستیزی، دیدار بسیجیان با ائمه جمعه، مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه برنامه های بسیج دانشجویی بم در این هفته است.

وی با بیان اینکه جامعه‎ای که فرهنگ و تفکر بسیجی دارد، هیچ‎گاه دچار انحراف و تأثیرپذیری از تبلیغات سوء و اقدامات خصمانه دشمنان نمی‌شود تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال نفوذ سیاسی و فرهنگی در کشور است و در وهله نخست دولتمردان ما باید راه نفوذ دشمن را سد کنند و مراقب باشند که پازل دشمن را کامل نکنند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi