پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

1:06:27 - شنبه 7 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری مسابقه علمی و مهارتی کامپیوتر ویژه دانشجویان
دانشکده سما کرمان با هدف ایجاد انگیزه و فعال نمودن دانشجویان در حوزه فعالیت های پژوهشی مسابقه علمی و مهارتی کامپیوتر را برگزار کرد.

به گزارش “دانشجو آزاد” دفتر پژوهش دانشکده سما کرمان  با هدف ایجاد انگیزه و فعال نمودن دانشجویان در حوزه فعالیت های پژوهشی و با همکاری مدیر گروه رشته کامپیوتر، سرکار خانم مهندس ایرانمنش و استاد مربوطه سرکار خانم مهندس شفایی  مسابقه علمی و مهارتی کامپیوتر در سطح آموزشکده را در تاریخ اول آذر ماه جهت دانشجویان رشته کامپیوتر برگزار نمود.

آقای محمودی، ریاست محترم آموزشکده گفت:از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات می توان به کشف استعدادهای حرفه ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب جهت شکوفایی مهارتها، شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه های اقتصادی، ترویج و ارتقا فرهنگ مهارت آموزی، ایجاد بستر مناسب جهت ارتقا مهارت های حرفه ای دانشجویان تا سطوح استاندارد، ایجاد فرصتی مناسب جهت تبادل اطلاعات فنی و تجارب مهارتی بین دانشجویان، ایجاد انگیزه در دانشجویان برای کسب مهارت، فراهم نمودن فرصت مناسب جهت رقابت سالم بین دانشجویان، تمرین مهارتهای تیمی در قالب تیم های دانشجویی و تقویت ارتباط موثر و هدفمند بین صنعت و دانشگاه اشاره کرد.

در این مسابقات که به منظور محک زدن توانمندی‏های دانشجویان و ایجاد بستر لازم برای بروز استعدادهای آموزشی و مهارتی آنان برگزار گردید ۱۸ نفر شرکت نمودند و مسابقات در دو بخش علمی و مهارتی به‏طور مستقل برگزار شد که دانشجویان به صورت تیم های ۲ نفره  با یکدیگر به رقابت پرداختند و برگزیدگان با جمع امتیاز کسب شده از این دو بخش معرفی گردیدند.

جوائز طی مراسم اختتامیه در ۳ آذرماه با حضور جناب آقای مهندس محمودی ،ریاست دانشکده و سرکار خانم شفایی، طراح و داور مسابقه و سرکار خانم رامش، کارشناس پژوهشی دانشکده به منتخبین اهداء گردید.

اسامی منتخبین و جوائز:

تیم اول: مصطفی کاشی گر زاده و مصطفی باغ گلی  : لوح تقدیر و کارت هدیه به مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰ ریال

تیم دوم : امیر حسین افشین مهر و زینب پور تاج الدینی: لوح تقدیر و کارت هدیه به مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ ریال

تیم سوم: فاطمه فلاح لاله زاری و فاطمه حاج عزیزی: لوح تقدیر و کارت هدیه به مبلغ ۷۰۰۰۰۰ ریال

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi