پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

5:14:34 - سه شنبه 3 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری طرح ضیافت در دانشگاه‌ها روح معنویت را در فضای علمی می‌گستراند
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد مشهد گفت: برگزاری طرح ضیافت در سطح دانشگاه باعث خواهد شد روح معنویت در فضای علمی گسترده شود و دانشجویان به نوعی برای آموختن علم آماده شوند.

به گزارش”دانشجو آزاد”آیت الله معصومی  در خصوص برگزاری طرح‌هایی با عنوان طرح ضیافت و تاثیر این برنامه‌ها در فضای دانشگاهی بیان داشت: ماه مبارک رمضان ماه رحمت خداوند است و خداوند در این ماه بندگان خود را به میهمانی فرا می‌خواند.

 IMAGE635275442978178601

وی با اشاره به اینکه بزرگان دین به بهره بردن از این ماه بسیار تاکید دارند، تصریح کرد: ماه رمضان زمانی است که اخلاق‌مداری را در فضای جامعه بسط می‌دهد و دل‌ها را به هم نزدیک می‌کند و عاملی در جهت درک حال فقرا و کمک به آنان خواهد بود.

آیت الله معصومی تاکید کرد: مرکز قشر فرهنگی کشور، دانشگاه است؛ بنابراین برگزاری چنین برنامه‌هایی در سطح دانشگاه نشان دهنده این مسئله است که دانشگاه تنها مکانی برای درس خواندن نیست؛ بلکه مکانی برای معرفت آموزی نیز است.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد مشهد گفت: برگزاری چنین مراسمی در سطح دانشگاه باعث خواهد شد روح معنویت در فضای علمی گسترده شود و دانشجویان به نوعی برای آموختن علم آماده شوند

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi