پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:24:20 - سه شنبه 27 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری شصت و یکمین شورای پژوهش و فناوری استان کرمان از فردا
رییس شورای تخصصی پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد استان کرمان اظهار کرد: شورای پژوهش و فناوری به منظور رسیدگی به امور پژوهشی و بهره‌گیری از خرد جمعی در تصمیم‌گیری‌های مربوط به حوزه پژوهش و فناوری در سطح استان‌ کرمان شکل گرفته است.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از “استادایرانی“، علی امیری  رئیس شورای پژوهشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان،درباره راهبردهای شورای تخصصی پژوهش و فناوری استان کرمان اظهار کرد: شورای پژوهش و فناوری به منظور رسیدگی به امور پژوهشی و بهره‌گیری از خرد جمعی در تصمیم‌گیری‌های مربوط به حوزه پژوهش و فناوری در سطح استان‌ کرمان شکل گرفته است.

رئیس شورای پژوهشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان از برگزاری این شورا در تاریخ ۲۸ مردادماه و به میزبانی دانشگاه آزاد واحد کرمان خبر داده و افزود: با توجه به اسناد بالادستی، دو راهبرد اساسی برای فعالیت شورای تخصصی پژوهش و فناوری استان کرمان در دستور کار این شورا قرار دارد.
وی نخستین راهبرد، کاهش فرایند بروکراتیک امور پژوهشی است که انتظار می‌رود با رعایت این راهبرد، چرخه انجام فعالیت‌های پژوهشی در واحدها و مراکز آموزشی استان در زمان کوتاه‌تر تکمیل و تسهیل شود.

بر چسب ها: ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi