پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:19:47 - یکشنبه 18 تیر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خبر داد:
برگزاری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور ۶۲ هنرمند در کرمان
مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از حضور ۶۲ هنرمند در شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان خبر داد.

به گزارش دانشجو آزاد: محسن روحی ظهر امروز در نشست خبری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران گفت: شعار جشنواره موسیقی نواحی ایران امسال«ایران فرهنگی؛ وحدت در کثرت موسیقایی» است و این جشنواره از تاریخ  ۲۱ تا ۲۳ تیرماه برگزار می‌شود که استان کرمان میزبان منطفه پنجم است.

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: استان کرمان میزبان استان‌های یزد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، هرمزگان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی است که گفتنی است شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی در کرمان در تالار فرهنگ و هنر شهر کرمان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که بخش پژوهشی در عرصه موسیقی در حاشیه جشنواره برگزار می‌شود، اظهار کرد: ۱۴ گروه شرکت‌کننده در مرکز استان اجرا خواهند کرد و جشنواره غیر رقابتی است.

روحی با اشاره به این‌که دوره سوم جشنواره موسیقی نواحی استان کرمان در بافت نیز همزمان با شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران برگزار می‌شود، عنوان کرد: در جشنواره موسیقی نواحی ایران، از استان کرمان چهار گروه شرکت خواهند کرد و مابقی گروه‌ها در جشنواره موسیقی استانی اجرا خواهند داشت.

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: تعداد هنرمندان شرکت‌کننده در شانزدهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران در استان کرمان ۶۲ هنرمند خواهد بود که ۲۰ نفر آنان از استان کرمان و ۴۲ نفر دیگر از خارج استان اجرا برنامه خواهند داشت.

انتهای خبر/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi