پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:22:07 - سه شنبه 30 آبان 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ناصر بهروز برنامه های شاخص هفته بسیج را اعلام کرد؛
برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری و اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری و اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم را از برنامه های شاخص هفته بسیج عنوان کرد.

ناصر بهروز در گفتگو با “دانشجوآزاد” ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه زلزله کرمانشاه در خصوص برنامه های هفته بسیج گفت: از برنامه های شاخص بسیج دانشجویی یکی همایش انقلابیون جوان است که در راستای شبکه سازی و حفظ این جریان انقلابی در دانشگاهها انجام می پذیرد؛ این برنامه ۴ آذرماه در دانشگاه آزاد کرمان با سخنرانی سبرنردار فرماندهی سپاه ثارالله کرمان در محل تالار حافظ برگزار می گردد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان افزود: برنامه دیگر، جشنواره علمی است که تحت عنوان “جهادگران علم و فناوری” برگزار می گردد که در این جشنواره تقدیر از نخبگان علمی، طرحهای علمی وشرکتهای دانش بنیان در دستور کار قرار گرفته است و پایان نامه های برتر در حوزه حل مشکلات بومی استان مورد تقدیر قرار می گیرند.

وی با اشاره به دیگر برنامه های هفته بسیج اظهار داشت: یکی از برنامه های شاخص اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم تحت عنوان جمعه های خدمت و جهاد شهری است که براساس یک برنامه ریزی مشخص شده دانشجوها در حاشیه شهر به ارائه خدمت می پردازند.

بهروز در پایان خاطرنشان کرد: برنامه های جنبشی و تشکلی در مراکز دانشگاهی مثل تریبون آزاد، کرسی آزاد اندیشی و نشست های بصیرتی است که بالغ بر ۳۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در مجموعه بسیج دانشویی صورت می گیرد علاوه بر این در حوزه های فرهنگی، علمی، سیاسی و بصیرتی و حوزه های ورزشی برنامه کوهپیمایی و مسابقات ورزشی نیز مدنظر است.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi