پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:24:36 - چهارشنبه 26 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری اولین دوره اردوهای “فردای انقلاب” با هدف نخبه پروری در دانشگاه باهنر کرمان
با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر مسئله نخبه‌پروری، اولین دوره از سلسله اردوهای «فردای انقلاب» در سال جاری با حضور فعالان و منتخبان این تشکل که حائز نمره های قبولی از آزمونهای سیزدهمین دوره اردوی جهاد اکبر شده اند، برگزار می‌شود.

امیر جوکارزاده دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان در گفتگو با دانشجو آزاد در رابطه با اردوی آموزشی تشکیلاتی “فردای انقلاب” گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی شورایی تشکیل داده اند که از بین دانشجویان نخبه افرادی برگزیده که در کلاسها با موضوعات مختلف از جمله رفتارهای تشکیلاتی، بیانیه نویسی، روابط عمومی و کارهایی که در انجمن اسلامی واحد خودشان نیاز است آموزش ببینند.

جوکار زاده در ادامه اظهار داشت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر مسئله  نخبه‌پروری، اولین دوره از سلسله اردوهای «فردای انقلاب» در سال جاری با حضور فعالان و منتخبان این تشکل که حائز نمره های قبولی از آزمونهای سیزدهمین دوره اردوی جهاد اکبر شده اند، برگزار می‌شود.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: در این کلاسها ما نماینده هایی از اتحادیه انجمن های اسلامی سراسر کشور داریم که حدود ۱۰۰ نفر از دانشجویان نخبه انجمن های اسلامی شرکت دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: محل برگزاری کلاسها تالارهای دانشگاه باهنر و عمدتا تالار اندیشه دانشکده ادبیات است که شروع کلاسها از ساعت ۸:۳۰ صبح تا اذان ظهر می باشد و بعد از نماز و ناهار از ساعت ۱۵:۳۰ عصر تا ساعت ۱۹ کلاسها ادامه دارد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi