پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:28:36 - شنبه 9 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری آزمون کارشناسی ارشد
آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” ؛محمود آقاجانی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با حضور در حوزه های امتحانی واحد کرمان از روند انجام این آزمون در استان اظهار رضایت کرد.

محمود آقاجانی با اشاره به سیاست دانشگاه آزاد اسلامی بر کیفیت و توسعه تحصیلات تکمیلی اظهار داشت: برای ایجاد مراکز رشد و دانش بنیان باید توسعه تحصیلات تکمیلی به موازات هم حرکت کنند تا شاهد رشد و شکوفائی علم و تولید باشیم.

وی یکی از اهداف جذب هیئت علمی دانشگاه آزاداسلامی را توسعه تحصیلات تکمیلی و ارتقای کیفیت آموزشی دانسته و افزود: جذب هیات علمی با هدف توسعه تحصیلات تکمیلی دانشگاه و بالا بردن سطح کیفیتآموزشی صورت گرفته است، برای همین افرادی که جذب می‌شوند باید سوابق درخشان علمی و پژوهشی داشته باشند که خوشبختانه با تلاش همکاران جذب در استان این امر در حال پیگیری است.

 مهدی فروغی معاون آموزشی واحد کرمان که در کنار ریاست واحد کرمان، معاونت هماهنگی استان را در این بازدید همراهی می نمودند با ارائه آماری از شرکت کنندگان توضیح داد: امسال بنا به برنامه ریزی سازمان مرکزی دانشگاه در استان کرمان تنها واحد کرمان بعنوان میزبان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد معرفی گردید.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان تصریح کرد: مجموعا ۱۵۷۳۹ نفر در شش نوبت از صبح پنج شنبه تا عصر شنبه به رقابت می پردازند.

فروغی افزود: ۷۳۹۰ نفر از داوطلبان را خواهران و ۸۳۴۹ نفر از شرکت کنندگان را داوطلبان مرد تشکیل می دهند.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi