پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:56:48 - پنجشنبه 7 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برنامه های دهه فجر دانشگاههای شهرستان جیرفت اعلام شد
اردوهای خدمت رسانی مناطق محروم، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و تریبون آزاد از برنامه های دهه فجر دانشگاههای شهرستان جیرفت می باشد.

به گزارش “دانشجوآزاد” کیوان محمودی در رابطه با برنامه های دانشگاههای جیرفت در دهه فجر انقلاب گفت :محور فعالیت‌های فرهنگی بسیج دانشجویی در دهه فجر را «اقتدار، ایستادگی و استقامت» قرار دادیم.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت با اشاره به توطئه‌های دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمن تا توانسته زهر خود را ریخته است و تنها راه مقابله با آن ایستادگی و ایجاد و ترویج فرهنگ مقاومت است که ما در این زمینه در برنامه های که برگزار می‌کنیم ترویج این مهم را مورد توجه قرار می‌دهیم.

وی اظهار داشت :اهداف انقلاب اسلامی از سازش با استکبار دور است و هنگامی مذاکره و سازش با استکبار اتفاق می‌افتد ظالم جری‌تر و مظلوم، مظلوم‌تر واقع می‌شود.

محمودی افزود: آنچه برای ما حائز اهمیت است این است که دانشجو بداند با توجه به فضای جامعه و بیداری اسلامی، استقلال و اقتدار و انقلابی‌گری را باید حفظ کرد.

کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد برنامه های این دهه را غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه ازاد اسلامی ، دیدار با امام جمعه ،دیدار با خانواده معظم شهدای دانشجو ،دیدار با انقلابیون پیشکسوت ،برگزاری نشست های بصیرتی باحضور سخنرانان کشوری ، بروز رسانی بردهای دانشجویی ، یادوراه شهدا ،برگزاری نشست تقویت کادر بسیج دانشجویی ، اردوهای خدمت رسانی مناطق محروم ، سخنرانی پیش از خطبه ،تربیون آزاد، کرسی های ازاد اندیشی ، نمایشگاه کتاب و عکس دستاوردهای انقلاب اسلامی ، حضور فعال و حماسی جامعه دانشگاهی در راهپیمایی ٢٢ بهمن  ماه و …از برنامه های بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در دهه فجر خواهند بود .

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi