پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

1:04:02 - پنجشنبه 16 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بررسی عملکرد تیم های منتخب ورزشی استان کرمان
در نشست هم اندیشی مسئولان تربیت بدنی واحدهای استان کرمان عملکرد تیم های منتخب ورزشی استان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش “دانشجو آزاد” در ابتدای این نشست دکتر آقاجانی رییس دبیرخانه هیات امنای استان کرمان ضمن عرض خیرمقدم به مسئولان تربیت بدنی خواستار تلاش مضاعف این عزیزان در پیشبرد اهداف دانشگاه در بخش تربیت بدنی و فوق برنامه ورزشی شد.
علی اکبر ثابتی پور رییس شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی استان نیز با بیان نتایج بدست آمده توسط تیمهای ورزشی استان نتایج بدست آمده را خوب ارزیابی نموده و به بررسی نتایج پرداخت.
رییس هیات والیبال کرمان خواستار برگزاری جشنواره ورزشی(بانوان و آقایان) در بخش دانشجویی و در کلیه واحدها بصورت همزمان گردیده و اظهار داشت: بایستی این جشنواره طبق آیین نامه ارسالی برگزار شود ضمن آنکه مسابقات ورزشی دانشجویان استان نیز در دو گروه الف و ب به ترتیب آواخر بهمن ماه و اواخر اسفندماه برگزار می گردد.
بررسی هزینه آماده سازی و اعزام تیم های ورزشی از سرانه ورزشی دانشجویی و نحوه استفاده از سرپرست و کادر مربیگری از دیگر دستور کار مطرح شده در این جلسه بود.
شایان ذکر است در سال تحصیلی گذشته ۱۵ تیم منتخب دانشجویی در مسابقات ورزشی در مرحله کشوری حضور داشته اند که واحد کرمان با ۱۲ و واحد سیرجان با ۳ رشته بیشترین افتخارات را کسب نموده اند.

چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴  ۱۲:۴۷

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi