پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:31:05 - دوشنبه 17 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برادر کشی برای صعود
هفته بیست نهم لیگ دسته یک در حالی این هفته آغاز می شود که تیم مس کرمان برابر مس رفسنجان یک دیدار بسیار حساس را برگزار خواهد کرد .

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از ورزش خبر ” بی‌شک یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این هفته‌ی لیگ دسته اول کشور، مصاف برادران مسی لیگ دسته اول کشور است که در هفته بیست و نهم برگزار خواه شد . این دیدار که در روز دوشنبه در ساعت ۱۵ و در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار میشود را احمد صالحی و به کمکهای  امرااله طراح و رضا حیدری کمک‌های صالحی قضاوت خواهند کرد . 

این دیدار به خودی خود بسیار حساس می باشد ولی رتبه و امتیازهای این دو تیم در جدول رده بندی باعث افزایش حساسیتهای این دیدار نیز شده است . مس کرمان در رده سوم قرار دارد و با این برد میتواند جایگاه خود را در جدول رده بندی محکمتر کند و امید به صعود را بیشتر احساس می کند .

مس رفسنجان نیز با ۳۹ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی میتواند به رده چهارم صعود کند و برای ادامه فصل بسیار امیدوار خواهد بود و از همین سو نیز فدراسیون فوتبال احمد صالحی با تجربه را برای قضاوت این دیدار برگزیده است .

 همه کرمانی‌ها می‌دانند که این بازی دربی مسی برای هوادارانشان علاوه بر اهمیت جدول، انگیزه‌های مضاعف دارد و از همین حیث تمام تلاش خود را در زمین بازی به خرج خواهند داد که با کسب یک نتیجه‌ی خوب، آخرین بازی سال ۱۳۹۴ خود در ورزشگاه باهنر را، همراه با یک عیدی خوب به هوادارانشان کنند اما بیش از هرچیز تماشاگران امیبدوارند یک دیدار زیبا را بدور از هر گونه حاشیه ببینند .

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi