پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:29:56 - سه شنبه 23 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بخش عمده‌ای از مشکلات اقتصادی ریشه در اصلاح ساختار اقتصادی کشور دارد
نائب رئیس کمیسون ویژه اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری راه حلی کاملا هوشمندانه، تخصصی و علمی است.

به گزارش ” دانشجو آزاد “؛به نقل از ایسنا، “محمدرضا پورابراهیمی” در جمع فعالین هیئت های مذهبی و قرآنی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه هیئت مذهبی محلی برای تجدید پیمان با شهدا است، گفت: به برکت نظام اسلامی هیئت های مذهبی سر پیمان خود با امام و رهبری محکم ایستادند.

وی با بیان اینکه در هیئت های مذهبی حماسه های شهدا را یادآوری کنید، افزود: عزت و آبرویی که ایران اسلامی بواسطه نظام اسلامی بدست آورده است به برکت خون پاک شهیدان است.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه تکلیف همه ما خدمت صادقانه به نظام مقدس اسلامی و دفاع از حریم ولایت است، یادآور شد: این نعمت امنیت است که ما به راحتی می توانیم مجلس برای اهل بیت (ع) بر پا کنیم و آن هم مرهون دلاورمردی های شهدا است.

نایب رییس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نسل جوان ما بواسطه وجود همین هیئت های مذهبی و کانون های قرآنی با شهدا آشنا می شوند و در مسیر اسلام و انقلاب گام بر می دارند، گفت: امروز رسالت خطیر هیئت های مذهبی انتقال پیام شهدا است و ذره ای از مواضع امام و رهبری و شهدا کوتاه نخواهیم آمد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تدریس در دانشگاه و حضور در جمع دانشجویان، اظهار کرد: در کنار ریزش های از درون انقلاب، رویش هایی اتفاق افتاده ایت که بهتر از ریزش ها بلکه محکمتر از آرمان های انقلاب اسلامی حمایت می کنند.

وی کار کردن در هیئت را نوکری و مدال افتخار دانست و گفت: استقبال و تشییع باشکوه از شهدای غواص نشان داد که جوانان ما چگونه با رهبر معظم انقلاب همسو هستند و در دفاع از نظام اسلامی در صحنه حضور پیدا می کنند.

پورابراهیمی تصریح کرد: تشییع شهدای غواص علاوه بر ایجاد روحیه انقلابی تن دشمنان اسلام و مستکبرین عالم را به لرزه آورد و این نشان از عاشورایی بودن مکتب شیعی مردم ما دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مذاکرات در حال انجام هسته ای،  گفت: اگر چه از تیم مذاکره کننده حمایت می کنیم اما راه حل بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی کشور ریشه در اصلاح ساختار اقتصادی کشور دارد.

نائب رئیس کمیسون ویژه اقتصادی مجلس با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری راه حلی کاملا هوشمندانه، تخصصی و علمی است، تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی را در درون هیئت های مذهبی و موسسات قرآنی ترویج دهید.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi