پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:15:48 - چهارشنبه 21 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بخاطر جو سازی برخی رسانه ها ، مجلس نماینده ای برای نظارت به برزیل نمی فرستد
حسین آذین نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی که بعد از انصراف حجت الاسلام رسایی برای اعزام به بزریل یکی از گزینه های اصلی این اعظام بود در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار ” “دانشجو آزاد”در این باره گفت : این موضوع تقریبا کنسل شده است و قرار است بعد از ظهر بصورت رسمی اعلام […]

حسین آذین نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی که بعد از انصراف حجت الاسلام رسایی برای اعزام به بزریل یکی از گزینه های اصلی این اعظام بود در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار ” “دانشجو آزاد”در این باره گفت : این موضوع تقریبا کنسل شده است و قرار است بعد از ظهر بصورت رسمی اعلام شود .

download (1)

وی در رابطه با هدف کمیسیون اصل ۹۰ برای اعزام یک شخص رو بهمراه تیم ملی به برزیل گفت : مطمئنا هدف نظارت مد نظر است ، بعلت اینکه کمیسیون اصل ۹۰ کمیسیون اصلی نظارتی مجلس است .

آذین ادامه داد : حضور در برزیل بخاطر نظارت بر رفتار تیم  , نظارت بر مسائل اجتماعی و اقتصادی و حواشی تیم و به نوعی همراهی با آنان است تا از اتفاقاتی که قبلا پیش آمده بود, جلوگیری شود.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس خاطر نشان کرد : بعلت فضا سازی منفی بعضی رسانه های ، جوی بوجود آمده است که این اعزام انجام نخواهد شد ومجلس شورای اسلامی صلاح دانسته است که هیچ گونه نماینده ای از طرف مجلس برای نظارت اعزام نشود .

انتهای پیام/اختصاصی دانشجو آزاد/ابراهیمی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi