پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:48:30 - یکشنبه 6 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با تیمی کاملا بومی به لیگ برتر صعود می‌کنیم
دبیر هیئت تکواندو گفت : تیم کرمان متشکل از نفرات بومی است و با تلاش آنها و کمک خدا سال بعد در لیگ برتر خواهیم بود .

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از “ورزش خبر ” سلمان خواجه حسنی دبیر هیئت تکواندو در مصاحبه با ورزش خبر گفت : خدارو شکر اوضاع و احوال هیئت در شرایط مساعدیست و توانسته ایم با تیمی کاملا فنی متشکل از نفرات و نخبه های این رشته همچون آقایان عبدالرشیدی و صانعی و فهیمی تیمی را از نفرات بومی استان تشکیل داده و درلیگ نقش جهان تا بدین جای مسابقات که تنها ۳ دیدار باقی مانده است و در حضور تمامی قدرتهای تکواندو , با اختلاف در صدر جدول قرار داریم و امید اصلی صعود به مسابقات لیگ برتر هستیم .


وی همچنین افزود : در کنار هیئت فنی و تلاش ورزشکاران , باید از زحمات بی شائبه رئیس اداره کل , جناب محمودی نیا تشکر ویژه ای به عمل آید که بدون تلاش و حمایتهای ایشان مطمئنا نمیتوانستیم به این مراحل برسیم . در حالی که همگان حتی مدیران مس, تیم و هیئت تکواندو را پس زدند , اما محمودی نیا با حمایت های خود باعث شکل گیری تیم شد و به نوعی در صورت صعود به لیگ برتر نقش عمده ای را ایفا کرده اند .


خواجه حسنی در مورد نفرات ملی پوش در کرمان نیز گفت : تا بدین جای لیگ نفراتی همچون , فرزاد ترابی , پوریا عبدالرشیدی , فردین طاهری و رضا عرب در رنکینگ اول لیگ قرار دارند و مطمئنا در پایان لیگ نقش جهان به اردوی تیم ملی فراخوانهد خواهند شد و با پشت کاری که از آنها سراغ دارم , انشاءالله در آینده نزدیک شاهد حضور این جوانان در تیم اول جمهوری اسلامی خواهیم بود .


دبیر هیئت تکواندو گفت : هیئت تکواندو برنامه ویژه ای برای استعداد یابی و نخبه پروری را دنبال میکند . از جمله برنامه ای که هر هفته در سالن بشری تدارک دیده ایم و از استعدادهای ۸-۱۰ ساله و همچنین ۱۰-۱۳ ساله دعوت به عمل آورده ایم تا در اردویی مشترک هفته ای حضور داشته باشند , وظیف آموزش آنها بر عهده خودم میباشد و امیدوارم از این طریق بتوان سهم کوچکی در راه ارتقا ورزش تکواندوی استان ایفا کنم .


خواجه حسنی همچنین گفت : با هم اندیشی و طرحی که ارائه دادهم قرار شده است تا لیگ منطقه ای راه اندازی کنیم , ودر همین راستا از استانهای یزد و سیستان و خراسان دعوت به عمل آورده ایم تا از طریق تکواندو کاران کرمانی مرتب در مسابقه باشند و تن آنها با مسابقه آشنا شود .


خواجه حسنی در پایان نیز افزود : امیدوارم تمام این راهکارها باعث رشد و ارتقا جایگاه کرمان در تکواندو شود و در نهایت بتوانیم دین خود را به تمامی جوانان کرمان که چشم امیدی به این ورزش دارند ادا کنیم و امیدوارم در این راه تمامی کسانی که کاری از دستشان بر میآیند با ما کمک کنند زیرا در نهایت این نام تکواندوی کرمان است که باقی خواهد ماند

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi