پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

3:06:20 - دوشنبه 23 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با این وضعیت از صعود به لیگ برتر خبری نیست
لیگ دسته یک آزادگان با یک برد خفیف خانگی از جانب مس کرمان وارد هفته نوزدهم خود شد.

به گزارش “دانشجو آزادgd” به نقل از  “ورزش خبر ” هفته نوزدهم لیگ دسته یک آزادگان در حالی آغاز شد که در این هفته مس کرمان در خانه و در ورزشگاه امام علی میزبان تیم انتهای جدولی پاس بود و در پایان موفق شد با یک برد خفیف حریف انتهای جدولی خود را شکست دهد .


تیم مس کرمان در این روزها اوضاع و احوال خوشی ندارد و یا نمیبرد و یا با کمترین اختلاف ممکن آن هم در خانه موفق به برد میشود و این موضوع برای تیمی که داعیه صعود به لیگ برتر را دارد اصلا خوب نیست و بعید است که با این اوضاع بتواند جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند . تیم پاس تا بدین جای لیگ توانسته تنها دو برد کسب کند و و آمار ۱۲ گل زده را به نام خود دارد و نکته جالب جاییست که با مس کرمان که در رده سوم قرار دارد تنها ۴ گل اختلاف دارد .


مشکل مس کرمان در خط حمله است و وینگو امید دارد تا در مدت نیم فصل بتواند این معضل را حل و فصل کند و گرنه باید قید صعود را بزند .


مس با یک برد خفیف و با یک گل که توسط یونسی به ثمر رساند موفق شد موقتا با رده سوم جدول صعود کند و چشم به بازی خونه به خونه و داماش داشته باشد تا بلکه بتواند رده سوم خود را حفظ کند . مس با این برد نیم فصل لیگ را سپری کرد و تا سوم دیماه که مجددا بازیهای نیم فصل دوم را برگزار کند بازی دیگری ندارد و اگر قصد صعود به لیگ برتر را دارد باید به فکر ترمیم نقاط ضعف خود باشد .


مدیران مس بهتر است بجای بازیهای سیاسی کمی هم به فکر مردم و زجری که آنها از این نتایج میکشند باشند.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi