پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:51:46 - یکشنبه 5 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
باید نخبگان جهان اسلام اداره حرمین شریفین را در دست بگیرند
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات با بیان اینکه ما از مسئولان انتظار اتخاذ موضع قاطع‌تری در خصوص بی‌کفایتی سعودی‌ها در اداره حج را داریم، گفت: به خاطر بی‌کفایتی آل سعود باید نخبگان جهان اسلام اداره حرمین شرفین را در دست بگیرند.

به گزارش“دانشجو آزاد” به نقل از خبرگزاری فارس، مصطفی ابراهیمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات در نشست خبری مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران که صبح امروز در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به خانواده جان‌باختگان حادثه منا گفت: مسئولان که ادعا می‌کردند می‌خواهند عزت را به پاسپورت ایرانی برگردانند و امنیت ایرانیان خارج از کشور را تأمین کنند چرا در خصوص فاجعه منا اقدام درخوری انجام نمی‌دهند. مسئولان باید اقدامات لازم را از لحاظ قانونی و حقوقی انجام دهند.

وی با انتقاد از برخی مسئولان که اعلام کردند برای آرام کردن اوضاع و سر و سامان دادن به وضعیت حجاج نمی‌خواهند موضعی در خصوص سوءمدیریت‌های رخ داده در این فاجعه اتخاذ کنند، گفت:‌ آیا تنها احضار کاردار برای بررسی اوضاع کفایت می‌کند؟ آیا نباید برخورد قاطع‌تری از طرف دولت اتخاذ شود. آیا رابطه‌ای بین شاهزدگان سعودی و برخی مسئولان ما وجود دارد که باعث شده موضع قاطعی در این خصوص اتخاذ نکند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: ما نه تنها آل سعود بلکه برخی دول عربی منطقه را هم مقصر می‌دانیم از این که چرا در قبال این فاجعه سکوت کرده‌اند.

ابراهیمی در پایان گفت: ما انتظار داریم دولت‌های اسلامی تدبیری اتخاذ کنند و برای اداره مراسم حج تصمیمی بگیرند چرا که با به خاطر بی‌کفایتی سعودی‌ها در مدیریت حج باید نخبگان جهان اسلام اداره حرمین شرفین را برعهده بگیرد.

انتهای پیام/M

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi