پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:51:50 - یکشنبه 10 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
لزوم ارائه الگوهایی مطابق با آموزه های ایرانی-اسلامی به جوانان
برئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر گفت:باید الگوهایی مطابق با آموزه های ایرانی-اسلامی به جوانان ارائه شود.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ کمال جوانمرد ، ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) که به روز «جوان» مزین گردیده را به جوانان کشور تبریک گفت و افزود: توسعه کشور، نیازمند مشارکت جوانان در عرصه‌های اجرایی است.
رئیس دانشگاه آزاد بردسیر، دوره جوانی را دوره گذار از کودکی به بزرگ‌سالی و آغاز فصل شکفتن دانست و گفت: جوانان از ارکان پویایی، هیجان، نشاط و سرمایه آینده کشورند و دولت‌ها باید نهایت تلاش خود را جهت مرتفع نمودن مشکلات این جوانان معطوف دارند.
سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، جوانان اکنون از جایگاه بسیار والایی برخورداند.
نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها، خواستار ارائه الگوهای مطابق با  آموزه های ایرانی-اسلامی به جوانان شد و گفت: دشمن بعد از ناکامی در جنگ هشت سال دفاع مقدس، اکنون با توسل به جنگ نرم درصدد ضربه زدن به اعتقادات، اشاعه فساد و تغییر نگرش جوانان ایرانی است که باید در این زمینه هوشیار بود و آگاهانه عمل کرد.
جوانمرد با اشاره به اینکه، در برنامه ریزی‌ها و سیاست های فرهنگی و اجتماعی باید توجه ویژه‌ای به نسل جوان شود افزود: جوانان از آسیب پذیرترین و حساس ترین نیروهای کشور و نیازمند حمایت بیشتر در زمینه اشتغال، مسکن و ازدواج هستند.
سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به حدیثی زیبا از امام صادق(ع) خطاب به جوانان گفت: امام صادق(ع) از جوانان خواسته که آبرو و شرف را با تربیت و دین خود را با دانش حفظ کنند و امید است این حدیث زیبا سرلوحه کار جوانان ایرانی قرار گیرد.

بر چسب ها: ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi