پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:34:34 - سه شنبه 25 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
باز هم دقایق پایانی باز هم برد /حالا مس به فکر صعود مستقیم است
در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول در گروه الف امروز مس کرمان در مسابقه فینال گونه مقابل شهرداری موفق شد در دقیقه ۹۴ تساوی را با برد عوض کند .

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از “ورزش خبر ” در این بازی که در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد تیم مس با ترکیب سیروس سنگچولی، محمد مختاری، علیرضا نظیف‌کار، احمد زنده‌روح، روح‌الله باقری، علی یونسی، وحید اسماعیل‌بیگی، بهتاش میثاقیان، علی حقدوست (فرشید علوی ۶۸) محمد علیزاده (فرزاد حسین‌خانی ۸۱) مجتبی ترشیز (مهرداد آوخ ۵۲) پای به میدان نهاد .


حساسیت بالای بازی سبب شد که دو تیم در نیمه‌ی اول بیشتر کار خود را در میانه‌ی زمین و حفظ توپ دنبال کنند و کمتر موقعیت گلی در این نیمه روی دروازه‌ی دو تیم شکل گرفت.


با شروع نیمه‌ی دوم آهنگ تیم مس برای باز کردن دروازه‌ی حریف بیشتر شد اما تا دقایق پایانی موفق به گلزنی مقابل حریف و دروازه‌بان آماده شهرداری اردبیل (وحید کارگر ) نشد.


اما در دقیقه ۷۶ سانتر بهتاش، فرزند اکبر میثاقیان از روی نقطه کرنر پس از برخورد به دست مدافع شهرداری تبدیل به یک پنالتی سرنوشت ساز شد و نارنجی پوشان را پیش انداخت.


در حالی که مسی‌ها هنوز در شادی گل خود به سد می‌بردند، تیم اردبیلی از روی غافلگیری بازیکنان مس نهایت استفاده را برد و با سانتر واثق از سمت چپ خط دفاع مس و ضربه‌ی سر نعمتی از بین دو دفاع آخر مس، گل تساوی را یک دقیقه‌ی بعد به ثمر رساند تا کار خیلی زود برای دو تیم به تساوی کشیده شود.


بازی با همین نتیجه به اوقات تلف شده رفت و در شرایطی که شهرداری می‌ توانست گل برتری را روی یک ضدحمله به ثمر برساند، توپ برگشتی تبدیل به خطایی در پشت محوطه جریمه برای مس شد که ضربه نهایی را علی نظیف کار با یک شوت محکم وارد دروازه شهرداری کرد. گلی که ورزشگاه شهیدباهنر کرمان را به حالت انفجار رساند. نظیف کار بازیکن سابق داماش پس از این گل به سمت هواداران رفت و شادی خود را با آنها تقسیم کرد در حالی که بازیکنان شهرداری روی صحنه خطا به داور اعتراض داشتند.


در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا مس کرمان با اختلاف ۳امتیاز نسبت به نساجی در رده دوم گروه الف قرار بگیرد. نساجی امروز با نتیجه ۲ ـ ۱ نیروی زمینی تهران را برد و سقوط این تیم قدیمی به لیگ دسته دوم را تقریبا قطعی کرد. اما دیگر بازی مهم این گروه بین فولادنوین اهواز و آلومینیوم هرمزگان برگزار شد که صدرنشین گروه الف با حریف مساوی کرد آنها حالا با ۳۹ امتیاز بالاتر از مس ۳۵ امتیازی صدرنشین هستند اما نفسهای مس را پشت سر خود حس میکنند. علی الخصوص بازیرودر روی هفته آینده دو تیم از حساسیت فوق العاده ای برخوردار است .

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi