پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:10:08 - پنجشنبه 18 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بازیکن فصل قبل مس کرمان از مستطیل سبز
بهمن طهماسبی مهاجم نوشهری سال های نه چندان دور استقلال در سن ۳۵سالگی کفش های خود را آویخت و از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کرد.

 به گزارش ” دانشجو آزاد ”به نقل از “ورزش خبر ” بهمن طهماسبی که در سال۷۷ با صعود ایرسوتر نوشهر به جام آزادگان خود را به فوتبال ایران معرفی کرد به استقلال تهران پیوست و با کسب یک عنوان قهرمانی لیگ و دو قهرمانی جام حذفی در سالهای ۷۹ و ۸۰ با این تیم پرطرفدار پایتخت توانست نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد.
فجر شهید سپاسی شیراز (۳سال)، پیکان، پگاه گیلان و سپاهان اصفهان (۲سال)، نفت تهران دیگر تیم‌های این مهاجم قد بلند نوشهری بودند که قهرمانی با سپاهان هم آخرین قهرمانی طهماسبی سر زن در سطح اول فوتبال ایران بود.

در حالی که خداحافظی طهماسبی از نفت تهران در سال۸۹ را خیلی ها پایان فوتبال وی می دانستند، حضور وی در آلومینیومی لیگ یکی هرمزگان و صعود و کسب عنوان آقای گلی لیگ یک شروع دوباره وی بود که بلافاصله سال۹۱ به صبای لیگ‌برتری پیوست و در سال ۹۲ نیز مجددا موفق شد با پدیده شاندیز به لیگ‌برتر صعود کند.

حضور این مهاجم نوشهری در نیم فصل اول لیگ یک در مس کرمان و در نیم فصل دوم لیگ یک امسال در نساجی مازندران را می‌توان روزهای پایانی فوتبال بازیکنی نامید که با پیراهن ۵ تیم ۱۳گل به پرسپولیس زد و از این حیث صاحب رکورد بود.

شنیده‌ها حاکی است بهمن طهماسبی پیشنهاداتی از نساجی مازندران برای مربیگری دریافت کرده و به احتمال فراوان سال آینده را در این تیم پرطرفدار شمالی به مربیگری خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi