پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:50:36 - چهارشنبه 1 دی 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وزیرعلوم:
بازنگری رشته‌ها در تمام مقاطع بر اساس طرح آمایش آموزش عالی/ حرکت دانشگاه‌ها به سمت ماموریت‌گرایی
وزیر علوم با اشاره به حرکت دانشگاه‌ها به سمت ماموریت‌گرایی، گفت: دانشگاه‌ها رشته‌های خود را براساس نیاز منطقه و استان راه‌اندازی می‌کنند و بازبینی رشته‌ها نیز در تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش “دانشجوآزاد” محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه اهداف وزارت علوم در دانشگاه‌ها محقق شده است، گفت: جهت‌گیری‌هایی برای حرکت دانشگاه‌ها به سمت مأموریت‌گرایی انجام شده، به‌طوری‌که تدوین طرح آمایش آموزش عالی در همین راستا صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به طرح آمایش آموزش عالی، دانشگاه‌ها رشته‌های خود را براساس نیاز منطقه و استان راه‌اندازی می‌کنند و بازبینی رشته‌ها نیز در تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: این برنامه‌ها در راستای ساماندهی آموزش عالی و حرکت دانشگاه‌ها به‌سمت مأموریت‌گرایی و کارآفرینی انجام می‌شود، به‌طوری‌که نمایشگاه هفته پژوهش امسال نیز نشان‌دهنده این امر بود، زیرا دستاوردهای ارائه‌شده در این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت بسیاری داشت.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi