پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

18:59:30 - دوشنبه 24 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ایجاد مراکز رشد پیام نور در استانهای مختلف
معاون فناوری و پژوهش دانشگاه پیام نور از ایجاد مراکز رشد در استان های مختلف خبر داد که این مراکز بحث تبدیل نتایج پژوهش و فناوری دانشگاه به ثروت و کالا را برعهده دارند.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از مهر ؛ دکتر احمد علی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های معاونت پژوهشی دانشگاه پیام نور در سال جاری گفت: در سال جاری چندین برنامه جدید در دستور کار قرار معاونت قرار دارد، امسال تاکید بیشتری نسبت به گذشته در پژوهش، فناوری، نوآوری و کارآفرینی که معضل اصلی دانشجویان و فارغ  التحصیلان است خواهیم داشت.

وی ادامه داد: قرار است یک سری مراکز رشد در استان‌های مختلف تاسیس شود که با توجه به نتایج پژوهشی و فناوری هایی که در دانشگاه صورت می گیرد، این مراکز بحث تبدیل آن به کالا و ثروت را پی گیری کنند.

معاون فناوری و پژوهش دانشگاه پیام نورافزود: در واقع سعی داریم خدمات به شرکت ها ارایه داده و رابطی بین دانشگاه، صنعت و جامعه باشیم و از این طریق خدمات دانشگاه را به جامعه معرفی کنیم.

وی ادامه داد: همچنین بسیاری از دانشجویان ما می توانند در این مراکز مشغول به کار شوند تا حدی بتوانیم  به رفع بیکاری فارغ التحصیلان خود کمک کنیم.

انتهای پیام/

بر چسب ها: ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi