پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

5:33:38 - یکشنبه 6 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اگر قرار به تعطیلی بود چرا دانشگاه راور راه اندازی شد
دانشجوی دانشکده فرش راور گفت: مسئولان دانشگاه کرمان اگر می‌خواستند دانشگاه راور را تعطیل کنند برای چه آن را راه انداختند.

سمیه شریف‌زاده، دانشجوی دانشکده فرش راور با در گفتگو با خبرنگار دانشجو آزاددر رابطه با تعطیلی دانشکده فرش شهرستان راور بیان داشت: یک ماه و نیم گذشته رئیس این دانشگاه به دلیل برخی مشکلات مالی و اجتماعی استعفای خود را اعلام کرد.

وی ادامه داد: مسئولان دانشگاه تا زمان آغاز انتخاب واحد‌ها این استعفا را نپذیرفتند.

دانشجوی دانشکده‌ فرش راور با اشاره به سردرگمی شدیدی دانشجویان در زمان انتخاب واحد گفت: ۲۶ دانشجویی که امسال دانشگاه راور را انتخاب کرده‌اند و از شهرهای دزفول و زاهدان و اراک به اینجا آمدند.

شریف‌زاده خاطرنشان کرد: این دانشجویان دانشکده‌ فرش راور و شهر راور را انتخاب کردند و اکنون آنان را به کرمان ارجاع داده‌اند.

وی با اشاره به جلسه‌ی روز گذشته مسئولان شهرستانی و روسای دانشگاه و دانشکده گفت: در این جلسات تعطیلی دانشکده را موقتی اعلام کردند، چگونه ممکن است که دانشگاهی را موقتی تعطیل کنید.

این دانشجو تصریح کرد: اگر می‌خواستید دانشگاه راور را تعطیل کنید برای چه راه انداختید.

شریف‌زاده به صحبت‌های تند زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور خطاب به دانشجویان و مسئولان اشاره کرد و گفت: آقای نماینده به جای اینکه سخنان دانشجویان را بشنوند و حلال مشکلات باشند، با مسئولان دانشگاه همصدا شدند.

وی ادامه داد: تا یک هفته‌ پیش تمام امکانات برای آغاز سال تحصیلی را فراهم کرده بودند؛ اما متاسفانه همه چیز به یک‌باره برگشت و دانشگاه تعطیل شد.

لازم به ذکر است، مرکز آموزش عالی فرش راور زیر نظر دانشگاه شهید باهنر کرمان در سال تحصیلی ۹۰ – ۹۱ فعالیت خود را با پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی آغاز کرده بود.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi