پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:17:54 - دوشنبه 29 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اگر حقوق‌های نجومی قانونی است، چرا اجازه نمی‌دهند قوه‌قضائیه بررسی کند؟
نماینده مردم مشهد گفت: بهترین کار این بود که دولت در اسرع وقت نجومی‌بگیران را به دستگاه قضایی معرفی می‌کرد.

به گزارش “دانشجوآزاد” حجت‌الاسلام نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به اظهارات اخیر سخنگوی دولت پیرامون دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی اظهار داشت: به‌طور طبیعی با هر چیزی که مبنای قانونی داشته باشد  برخورد نخواهد شد؛ از این رو افراد اگر مدعی هستند که این حقوق‌ها قانونی بوده نباید باکی داشته و نگران باشند.

وی بابیان اینکه آقایان امروز به‌عنوان دفاع از این موضوع اجازه بررسی آن را توسط دستگاه قضا نمی‌دهند، افزود: ما نگران این مسئله هستیم و حتی این نگرانی نیز در میان مردم وجود دارد.

پژمان فر تصریح کرد: این وجوه یا به‌صورت قانونی پرداخت‌شده و یا غیرقانونی بوده است. پس بهترین کار این بود که دولت در اسرع وقت آن را به دستگاه قضایی معرفی می‌کرد طبیعتاً آنها نیز براساس قوانین آن را موردبررسی قرار داده و اگر تخلفی صورت نگرفته بود افراد تبرئه و عدم تخلفشان اعلام می‌شد اما امروز توپ در میدان دولت است.

نماینده مردم مشهد و کلات خاطرنشان کرد: اگر فردی خلاف قانون عمل کرده باشد باید قانون به‌اندازه تخلفش با او برخورد کند حتی میزان و نحوه برخورد با افراد به‌صراحت در قانون  آمده است. پس معتقدم هیچ‌کس نباید خود را  دلسوزتر از قانون بداند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi