پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:00:25 - پنجشنبه 3 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اگر جای روحانی بودم عنوان می‌کردم که ایران حاضر به ادامه مذاکرات نیست
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده‌ فنی شهید چمران کرمان گفت: اگر جای روحانی بودم از رفتار دوگانه و دو پهلوی آمریکا با ایران صحبت می‌کردم و خیلی قاطع عنوان می‌کردم که ایران حاضر نیست مذاکرات ادامه پیدا کند.

قاسمی در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد”؛ در خصوص صحبتهایی که خوب بود روحانی در سخنرانی سازمان ملل داشته باشد، گفت: مطمئنا حرکت‌های تفرقه ایجاد کننده‌ آمریکایی‌ها در منطقه خاورمیانه را مطرح می‌کردم که خیلی راحت با مردم این منطقه بازی می‌کنند.

 مسئول بسیج دانشجویی دانشکده شهید چمران کرمان ادامه داد: آمریکایی‌ها فکر می‌کنند رسانه‌ها قصد و غرض آنها را از حضور در منطقه را نمی‌دانند.

 وی با اشاره به همکاری برخی کشورهای منطقه برای حضور آمریکا در خاورمیانه گفت: آمریکایی‌ها حضور در خاورمیانه‌ها را حق خود می‌دانند که به اصطلاح امنیت منطقه را تامین کنند.

 قاسمی گفت: اگر جای روحانی بودم از رفتار دوگانه و دو پهلوی آمریکا با ایران صحبت می‌کردم و خیلی قاطع عنوان می‌کردم که ایران حاضر نیست مذاکرات ادامه پیدا کند. آنها می‌خواهند با کش دادن مذاکرات جلوی پیشرفت ما را بگیرند؛ سعی می‌کردم که القا کنم ادامه مذاکرات فایده‌ای برای ایران ندارد.

 انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi