پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

18:24:56 - دوشنبه 10 شهریور 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اولیا نقش موثری در موفقیت فرزندانشان دارند
ابراهیم جهانگیری مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور شهرستان بافت ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهیدان باهنر و رجایی گفت: این دولتمردان شریف کشور هر چند عمر خدمتشان کوتاه بود ولی اقدامات بزرگی برای کشور و نظام انجام دادند.‌

به گزارش “دانشجوآزاد ” : ابراهیم جهانگیری مدیر کل  آموزش و پرورش استان کرمان در آیین تجلیل از  رتبه‌های برتر کنکور شهرستان بافت ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهیدان باهنر و رجایی در این جلسه اظهار داشت: این دولتمردان شریف کشور هر  چند عمر خدمتشان کوتاه بود ولی اقدامات بزرگی برای کشور و نظام انجام دادند.‌
وی با بیان اینکه اولیا نقش موثری در موفقیت فرزندانشان دارند، افزود: والدین باید به فرزندان کمک کنند، امروز عصر علم و دانستن است و برای هر کاری راهی است و برای یادگیری و افزایش دانش باید هزینه کرد، هم هزینه  مادی و هم صرف وقت مورد نیاز.
جهانگیری تصریح کرد: دانش‌آموزانی که رتبه خوبی آوردند دنبال رشته‌هایی باشند که در آینده کشور موثر است. پیشنهاد می‌کنیم باشگاه دانش‌پژوهان را در شهرستان راه‌اندازی کرده تا دانش‌آموزانی که رتبه برتر آوردند با دیگر دانش‌آموزان در ارتباط باشند و راه موفقیت در کنکور را نشان دیگران دهند.
وی بیان کرد: مردم و دانش‌آموزان شهرستان بافت بسیار مستعد هستند چنان که در استان زبانزد هستند. در این شهرستان پتانسیل‌های علمی عجیبی وجود دارد، همه باید برای کمک به آموزش و پرورش و این دانش‌آموزان تلاش کنیم.
جهانگیری خاطرنشان کرد: معلمان با سابقه این شهرستان در موفقیت دانش‌آموزان کمک شایانی می‌کنند.
/انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi