پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:31:55 - شنبه 20 شهریور 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اوج اختلاف در هیئت رزمی کرمان
با عدم حضور رئیس هیئت رزمی در مراسم استقبال از منصور صادقی که در مسابقات جهانی مقام نخست را کسب کرده بود ، اختلاف در این هیئت به اوج خود رسیده است.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از “ورزش خبر ” منصور صادقی که به تازگی با کسب مدال طلااز مسابقات جهانی آلمان به کرمان بازگشت  در فرودگاه کرمان مورد استقبال استاندار و  کارگروه یکی از نمایندگاه کرمان در مجلس و مدیران اداره کل ورزش و …. قرار گرفت .


اما نکته جالب این استقبال عدم حضور رئیس هیئت رزمی است که به تازگی از اسپانیا برگشته است و همین موضوع باعث برافروخته شدن آتش اختلاف بین رئیس هیئت که چندان ورزشی نیست و دبیر هیئت به عنوان برادر منصور صادقی خواهد شد .


البته این موضوع مطمئنا به مسائل پشت پرده بازخواهد گشت  که  یا مجددا رئیس هیئت پس از استراحت یکی دو روزه به خارج رفته اند و یا مشاورانی که به ایشان خبر میرسانند , اینبار هم اشتباه رسانده اند . در هر صورت این موضوع بیانگر اوج اختلاف بین سبک کیک بوکسینگ و هیئت رزمی میباشد . هیئتی که از روز اول کار تا به امروز با حاشیه و حاشیه سازی دست در دست جلو رفته است و هیچ گاه از حاشیه به دور نبوده است . باید در چند روز آینده منتظر خیلی از مسائل باشیم .

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi