پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:19:25 - پنجشنبه 17 اسفند 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اهدای دو منزل شخصی از سوی یک معلم خیر به دانشگاه شهید باهنر/حمایت از دانشجویان کم بضاعت و مستعد
بانوی کرمانی با اهدای دو باب منزل شخصی، به جمع خیرین دانشگاه شهید باهنر کرمان پیوست.

، به گزارش دانشجو آزاد:  بانوی کرمانی با اهدای دو باب منزل شخصی، به جمع خیرین دانشگاه شهید باهنر کرمان پیوست.

نیره ابوالحسنی احمدی با حضور در دفترخانه اسناد رسمی شماره ۴۰ کرمان، یک باب آپارتمان در خیابان حافظ و یک باب منزل دو طبقه واقع در خیابان گلدشت را به دانشگاه شهید باهنر کرمان اهدا نمود.

ابوالحسنی از پیشکسوتان جامعه فرهنگیان کرمان بوده و سال‌های متمادی در مقطع دبستان به آموزش نسل‌های پی در پی اهتمام داشته‌است.

وی هدف از این اقدام خیرخواهانه را حمایت از دانشجویان کم بضاعت و فراهم نمودن امکان ادامه تحصیل دانشجویان مستعد اعلام نمود.

دانشگاه شهید باهنر نیز تعهد نموده است؛ منافع حاصل از منازل اهدایی وی، صرف انجام امور آموزشی و رفاهی دانشجویان از جمله توسعه فضاهای خوابگاهی شود.

شایان ذکر است در پی اندیشه بلند روانشاد مهندس علیرضا افضلی‌پور و همسرش ، بنیانگذاران این دانشگاه در کرمان، همواره افرادی خیر با دانشگاه همراه شده؛ در قالب اقدام خیرخواهانه تمام و یا بخش قابل توجهی از دارایی خود را برای توسعه فعالیت‌های آموزشی و حمایت از نسل‌های جوان و مستعد به این دانشگاه اهدا نموده‌اند.

گفتنی است؛ بنیاد عام‌المنفعه خیرین دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز با استقبال از خیرین و حامیان دانشگاه، ضمن ارائه راهنمایی و مشورت به ایشان در خصوص چگونگی انجام امور حقوقی و انطباق حمایت‌ها با نیازمندی‌های دانشگاه، تلاش می‌نماید آنچه که به دانشگاه اهدا می‌شود، مطابق نظر خیرین مورد بهره‌برداری قرار گیرد و از این جهت بستر رضایت خیرین و اطمینان دیگران برای پیوستن به این جامعه نیک اندیش فراهم گردد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi