پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:50:53 - پنجشنبه 23 مرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انقلاب برای اجرای عدالت تشکیل شده و آقا زادگی معنی ندارد
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده شهید چمران گفت: انقلاب اسلامی ایران برای اجرای عدالت تشکیل شده و آقا زادگی در این انقلاب معنی ندارد.

علی قاسمی در گفتگو  با ” دانشجوآزاد” گفت :، در رابطه اقدام دستگاه قضا در برخورد با پرونده مهدی هاشمی گفت : قوه قضائیه برای شفاف سازی  جلسات دادگاه مهدی هاشمی را علنی برگزار کند.

وی ادامه داد : در پرونده های محکومان فتنه ۸۸ و نیز فساد ۳۰۰۰ میلیاردی که جلسات دادگاه متهمان به صورت علنی برگزار شد، حجم زیادی از شبهات مردم پاسخ داده شد؛ و امروز  خواست ما برگزاری جلسات دادگاه مهدی هاشمی به صورت علنی و شفاف است.

دانشگاه چمران

دانشگاه چمران

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده شهید چمران بیان داشت : امروز در هر شرایطی نباید حق مردم از بین برود و باید با مهدی هاشمی مانند سایر افراد حقیقی برخورد شود .

قاسمی با بیان اینکه مهدی هاشمی بعد از پنج سال با اتهام هایی همچون پرونده استات اویل، پرونده کرسنت، پرونده های نفتی، پرونده فتنه ۸۸ و حتی دانشگاه آزاد پای میز محاکمه کشیده شده است،و باید برای شفاف سازی دادگاه وی علنی بر گزار شود .

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده شهید چمران کرمان با بیان اینکه انقلاب برای اجرای عدالت ایجاد شده  و آقا زادگی معنی ندارد ، بیان داشت : برپایی عدالت در جامعه یکی از اهداف نظام و یکی از وظایف مهم حکومت اسلامی است و در چند سال اخیر با پروندهای فساد اقتصادی  عدالت را در جامعه و کشور کمرنگ کرده اند و موجب گسترش فساد و بدبینی مردم نسبت به امور شده‌اند.

قاسمی گفت: با اقدامات اخیر قوه قضائیه در خصوص متهمان فساد ۳۰۰۰ میلیاردی و همینطور عزم این قوه بر محاکمه مهدی هاشمی مردم نسبت به آینده حرکت نظام و عدالت محوری در کار قوه قضائیه امیدوار شده اند و مسلما چنین اقداماتی مورد حمایت صد در صد مردم و دانشجویان است.

وی با اشاره به آقا زادگی مهدی هاشمی تصریح کرد: مسلما آقا زاده بودن دلیل بر بی عدالتی، ترویج فساد، جرم و جنایت نیست؛ با این حال جای تاسف دارد که در فضای حکومت دینی و نظام اسلامی، عده ای کارشان فقط توصیه و خواهش جهت نرمی به آقا زاده هاست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده شهید چمران گفت: امروز همه باید در حکومت اسلامی یکسان باشند و همه باید به قانون اسلامی گردن نهند.

وی ادامه داد : پیام ما به قضات قوه قضائیه و از جمله قاضی پرونده مهدی هاشمی این است که جسارت و جرات و اقتدار  را سرلوحه کار خود قرار دهد و بدانند ملت پشتیبان آن ها خواهد بود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi